MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows Desktop
Fra : Jørgen Jensen

Dato : 02-03-08 19:45

Hej gruppe
Jeg ved ikke om det er det rigtige sted jeg søger svar!

Min svoger har fået en meddelelse på sin computer
"Windows Desktop Search Tool Tray har fundet en fejl og afsluttes. Vi
beklager ulejligheden"
Beskeden popper op midt på skærmen, og danner en ny boks ca. hvert 10
sekund.

Styresystemet er Windows XP.

Er der nogen i gruppen der kan hjælpe os med at løse problemet.

Med venlig hilsen

Jørgen Jensen

Fra : Ole C

Dato : 02-03-08 21:48

Jørgen Jensen skrev blandt andet:

> [...]
> sekund.
>
> Styresystemet er Windows XP.
>
> Er der nogen i gruppen der kan hjælpe os med at løse problemet.

Ellers kan Google - med 228.000 hits på ordene "Windows Desktop Search
Tool Tray" - men det første giver en udmærket forklaring og forslag til
løsning.

--
vh
Ole C

Fra : Jørgen Jensen

Dato : 03-03-08 21:05

Tak for svaret - jeg har set siden du henviser til og jeg tror det er noget
vi kan bruge.

Med venlig hilsen

Jørgen Jensen

Fra : Ole C

Dato : 03-03-08 22:15

Jørgen Jensen skrev blandt andet:

> Tak for svaret - jeg har set siden du henviser til og jeg tror det er
> noget vi kan bruge.

Fint - held og lykke!

--
vh