MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Vista opdatering
Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 28-02-08 16:55

Jeg har netop afbrudt en opdatering KB937287 til Vista for
anden gang uden at det er lykkedes at fuldføre.
Jeg har sat Windows Update til at jeg skal godkende download
og skal godkende installation. Under installation hænger
den i "Forbereder installation". Ressourcebarometeret
viser ikke noget cpu-forbrug til opdateringen.

Er der andre der har oplevelser med denne opdatering?

--
Jørgen Farum Jensen

Fra : jama

Dato : 28-02-08 20:08

"Jørgen Farum Jensen" <jfjenzen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> viser ikke noget cpu-forbrug til opdateringen.
>
> Er der andre der har oplevelser med denne opdatering?

Har lige læst om den, du skal ikke opdatere den, det kan ende med, at din PC
genstarter i det uendelige ifølge flere PC blade, rør den ikke.
Mvh.Jama

Fra : jopa

Dato : 28-02-08 20:39

"jama" <nonspam@mail.com> skrev

> Har lige læst om den, du skal ikke opdatere den, det kan ende med, at din
> PC genstarter i det uendelige ifølge flere PC blade, rør den ikke.

Min Vista er opdateret med sidste nye og starter og slukker kun når jeg
trykker på knappen, så mon ikke det er noget andet der er galt med Jørgens
pc'

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : Michael Bach

Dato : 28-02-08 21:39

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
> trykker på knappen, så mon ikke det er noget andet der er galt med Jørgens

Jeg har heller ikke nogen problemer med den opdatering...
''''

Mvh Michael Bach

Fra : jama

Dato : 28-02-08 22:07

"Michael Bach" <laimic@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i meddelelsen

> Jeg har heller ikke nogen problemer med den opdatering...
> ''''
>
> Mvh Michael Bach

Måske tager Jeg fejl, den opdatering jeg tænker på og læste om, er den der
lægger op til opdateringen af sp1 til Vista. Den har der været så mange
problemmer med, så selve Mr.Microsoft har skrevet på Deres hjemmeside, hvad
folk skal gører, hvis De ikke kan opdatere den pågældene.
sorry jama

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 28-02-08 23:57

"Michael Bach" <laimic@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> "jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i meddelelsen

> Jeg har heller ikke nogen problemer med den opdatering...
> ''''

Min var rigtig længe om det - lod den stå natten over, og så var den klar
næste morgen.

--
MVH Thomas
Mangler du inspiration til en fed gave?

Fra : jama

Dato : 29-02-08 11:11

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Har lige læst om den, du skal ikke opdatere den, det kan ende med, at din
> PC genstarter i det uendelige ifølge flere PC blade, rør den ikke.

Her er det ifølge dette data blad.
Sådan stopper du den uophørlige genstart af Vista
Følg disse gode råd fra Microsoft og undgå, at din Vista-maskine genstarter
og genstarter og genstarter, som det kan være tilfældet efter Microsofts
seneste opdatering.

http://www.computerworld.dk/art/44481?a=rss&i=0