MS Windows
briani 27239
Deaktivere automatisk hjælp i Vista
Fra : Benjamin R. Giversen

Dato : 26-02-08 17:29

Hej
Jeg har fået en ny computer som har Windows Vista installeret som
standard. Mit problem er gamle programmer.
Jeg har lige siddet og arbejdet med Corel Draw select edition 7 tror jeg
det er.
Hver eneste gang jeg vælger en funktion i programmet popper der et
vindue op med hvorfor hjælp ikke virker i dette program.
Jeg har ikke bedt om hjælp! Og jeg vil gerne selv bestemme hvornår jeg
vil se diverse vinduer.
Er der nogen der ved om det kan lade sig gøre at deaktivere denne
automatiske funktion? og i bekræftende fald, hvorledes?

Jeg er ved at få røde knopper af raseri i øjeblikket, så enhver form for
hjælp vil være velkommen.

Benjamin R. Giversen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-02-08 18:21

Benjamin R. Giversen skrev:

> Jeg er ved at få røde knopper af raseri i øjeblikket, så enhver form for
> hjælp vil være velkommen.

Således ansporet vil jeg opfordre dig til at glemme Corel og
installere Open Office istedet. Det omfatter et glimrende
tegneprogram der kan meget af det som Corel Draw kan.

På listen over filer som OO-Draw umiddelbart kan åbne, er der dog
ingen der hedder noget med Corel.

--
Bertel

Fra : Fietsenmaker

Dato : 27-02-08 07:49

Bertel Lund Hansen skrev:

> [...]
> tegneprogram der kan meget af det som Corel Draw kan.
>
> På listen over filer som OO-Draw umiddelbart kan åbne, er der dog

Dit svar er helt hen i vejret, tydelig nok kender du ikke til Corel, der
er ikke nogen office programmer som når den til sokkeholderne.
Håber manden får svar på sit oprindelige spørgsmål.

Fra : _

Dato : 27-02-08 11:44

"Fietsenmaker" <fietsen@maker.com> skrev i en meddelelse

> Dit svar er helt hen i vejret, tydelig nok kender du ikke til Corel, der
> er ikke nogen office programmer som når den til sokkeholderne.
> Håber manden får svar på sit oprindelige spørgsmål.

9 ud af 10 svar i denne nyhedsgruppe er helt hen i vejret.
Mange har behov for at udstille egen uvidenhed.

Fra : Benjamin R. Giversen

Dato : 27-02-08 16:50

Fietsenmaker skrev:

> Dit svar er helt hen i vejret, tydelig nok kender du ikke til Corel, der
> er ikke nogen office programmer som når den til sokkeholderne.
> Håber manden får svar på sit oprindelige spørgsmål.

Svaret er såmænd udemærket, selvom det ikke lige løser mit aktuelle
problem med Windows Vista.

Uden at kende open office kunne jeg dog godt frygte, at det samme
problem kunne opstå der.

For meddelelsen om problemer med hjælpefiler kommer også i andre
programmer, som ikke er skrevet til Vista.
Jeg har også set det i Wordperfect, som er min foretrukne
tekstbehandler, og som i øvrigt også kan erstattes af open office.

Jeg vil derfor stadig gerne vide, om der er en mulighed for at
deaktivere disse irriterende meddelelser.

Med venlig hilsen
Benjamin R. Giversen