MS Windows
briani 27239
hvorfor kan jeg ikke dele mappe i vista ?
Fra : Ukendt

Dato : 24-02-08 15:15

hvofor er det lige at jeg ikke kan dele en mappe i vista, jeg har lavet den
samme opsætning som i det bib. der bliver delt som public, det virker fint
nok, det er jo heller ikke mig der har sat den op ,

det er c drev jeg vil dele på min vista maskine , men den nægter adgang ??

hvad gør jeg galt

Fra : Allan / Kolding

Dato : 25-02-08 00:01

Du kan ikke dele C drevet i Vista, så vidt jeg ved.

Men de andre drev er ingen problem.
Opret en bruger ( med kode !! ) på din Vista maskine.
Og brug dette brugernavn med kode, til at gå fra andre pcér ind på din Vista
maskine.

--
Allan / Kolding