MS Windows
briani 27239
Vista længe om at lukke ned
Fra : Kim

Dato : 23-02-08 18:14

Hej

En bekendt har lige købt en ny bærbar med vista, den har været startet
op 10 gange nu måske. Men nu er den meget længe om at lukke.
Først står der "logger af" i 4-5min, så står der "lukker computeren" i
1-2 min. hvad er der galt?
Det er vista home, og der er ikke installeret andet end en office
pakke og avg.

Mvh kim.

Fra : JBJ

Dato : 25-02-08 01:00

"Kim" <sletksh@postzone.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> 1-2 min. hvad er der galt?
> Det er vista home, og der er ikke installeret andet end en office

Han har ikke tilfældigvis været inde på en hjemmeside hvor der skulle
installeres et Codec for at kunne se filmklip? Den var jeg ude for og fik
dermed en trojaner ind på min pc, det tog et ondt år at slippe af med den
igen. Anbefaler at du downloader Spysweeper og skanner maskinen igennem.

JBJ

Fra : Kim

Dato : 25-02-08 17:39

On Mon, 25 Feb 2008 01:00:08 +0100, "JBJ" <SPØRG@MIG.dk> wrote:

> [...]
>igen. Anbefaler at du downloader Spysweeper og skanner maskinen igennem.

Nej den er kun blevet opdateret på microsoft's egen hjemmeside.

Mvh. Kim Hansen.