MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
s ang vista
Fra : carsten og ingerlis

Dato : 23-02-08 12:10

hvad skal jeg vælge jeg har 4 gb ram i min masine nu og vista 32 bit

vista 32 bit bruger ikke alle mine ram

er det bedre med vista 64 bit vil den bruge mine ram bedre??

Fra : Autocadster

Dato : 23-02-08 12:19

Svindlerparret carsten og ingerlis skrev med deres koldbrandsklumper:
> hvad skal jeg vælge jeg har 4 gb ram i min masine nu og vista 32 bit

Det bedste var hvis du opsagde din internet forbindelse og hold dig
langt væk fra usenet...

FUT dk.svindlerparret.carsten.og.ingerlis.fra.thisted

--
Venligst
Autocadster / 2620

Fra : Ham selv

Dato : 23-02-08 14:53

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> væk fra usenet...
>
> FUT dk.svindlerparret.carsten.og.ingerlis.fra.thisted

Hvor morsomt - hvad har de dog gjort dig?

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 23-02-08 15:23

On Sat, 23 Feb 2008 14:52:45 +0100, "Ham selv" <fake@fake.fake> wrote:
>Hvor morsomt - hvad har de dog gjort dig?
Prøv http://www.google.com/search?q=carsten+ingerlis+thisted

/Hans

Fra : Hauge

Dato : 23-02-08 15:26

Hans Kjaergaard wrote:
> Prøv http://www.google.com/search?q=car

Men hvad har det med et spørgsmål om computer at gøre?
Havde han ting til salg, så er vi enige, men det har han/hun ikke, tag jer
sammen fjolser.

/Hauge

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 23-02-08 16:21

Hans Kjaergaard skrev:

> Prøv http://www.google.com/search?q=carsten+ingerlis+thisted

Deraf kan man bl.a. se at de driver et handelsfirma.

I Googles gruppesøgning (author:carsten author:ingerlis
author:thisted) kan man se at de sælger en masse i
dk.marked.privat.

--
Bertel

Fra : Autocadster

Dato : 24-02-08 10:55

Bertel Lund Hansen skrev:

> Deraf kan man bl.a. se at de driver et handelsfirma.

> I Googles gruppesøgning (author:carsten author:ingerlis
> author:thisted) kan man se at de sælger en masse i
> dk.marked.privat.

De sælger ikke en masse i markedsgrupperne, men de modtager en masse
penge fra folk som tror de skal og så sker der ikke mere fra deres side

--
Venligst
Autocadster / 2620

Fra : -= ? =-

Dato : 24-02-08 10:19

"carsten og ingerlis" <min@edb.dk> skrev i meddelelsen
> hvad skal jeg vælge jeg har 4 gb ram i min masine nu og vista 32 bit
>
> vista 32 bit bruger ikke alle mine ram
>
> er det bedre med vista 64 bit vil den bruge mine ram bedre??

En Vista 64bit vil bruge alle dine 4GB RAM (og mere hvis dit motherboard
understøtter dette).
Inden du skifter fra 32bit til 64bit, så tjek lige at der er drivere til alt
dit hardware.

BG

Fra : Frandsen

Dato : 25-02-08 11:00

> [...]
>
> vista 32 bit bruger ikke alle mine ram
>
> er det bedre med vista 64 bit vil den bruge mine ram bedre??

Det kan ikke betale sig, hvis du kun har 4GB RAM. Da 64bit har et større
footprint, så får du ikke bare alt det foræret, som 32bit ikke giver dig op
til de 4GB.