MS Windows
briani 27239
Fra : Bo

Dato : 21-02-08 04:16

min PC gået helt død under en ændring af en partition på min eksterne
HD. Jeg kan ikke boote den på nogen måde, i hvert fald som jeg har
prøvet hidtil. Den stopper ved ovennævnte meddelelse:

En ven skriver efter hjælp hos mig på en nabo's PC, jeg bor 500 km fra
vennen. Har forsøgt at søge men ikke fundet noget, hvad kan han
gøre ? Jeg foreslog at sætte BIOS op til at boote fra CD-drev og
sætte Windows XP'en i og køre recovery. Hvad ville I gøre ?

vh Bo