MS Windows
briani 27239
Skype og telefonnumre
Fra : Jens

Dato : 20-02-08 13:53

Hej

Efter at have installeret Skype på min PC vises alle telefonnumre på diverse
WEB-sider i IE som links til Skype med danneborgsflag m.v..

Kan dette ikke slås fra et eller andet sted???

Mvh

Jens

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 20-02-08 14:15

"Jens" <mugarbefjern@smask.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

du skal gå ind i Skype - funktioner - indstillinger -
avanceret - fjern hakket i "registrer callto link med Skype"

--
ad

http://www.nyddet.dk/spas/sound/hvanummerharpolitiet.wav
http://ibogleif.dk/mandetest/
http://www.nearlygood.com/video/weatherlaugh.html
http://www.koreus.com/media/camera-cachee-cuisine.html

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 20-02-08 20:17

"Awul Dasfilshabeda" <awul.dasfilshab...@gmail.com> skrev i meddelelsen

> du skal gå ind i Skype - funktioner - indstillinger -
> avanceret - fjern hakket i "registrer callto link med Skype"

Tak for oplysningen.
Jeg løste det selv ved simpelt hen at gå ind i msconfig og sørge for, at
Skype ikke startede op automatisk, når jeg tændte for computeren, da
fjernelse af det som tilføjelsesprogram i IE ikke virkede, som jeg havde
forventet.

I øvrigt fantastisk, som nogle softwareproducenter laver ting ved
programmerne, som ikke er videre populært.
At et program ligefrem laver om på indholdet på andres hjemmesider,
forbinder jeg ellers med spyware.

Fra : Jens

Dato : 21-02-08 11:07

"Philip Nunnegaard" <philip@fjerndettehitsurf.dk> wrote in message
> [...]
> programmerne, som ikke er videre populært.
> At et program ligefrem laver om på indholdet på andres hjemmesider,
Nu var det vist mig der stillede spørgsmålet oprindeligt og det gode råd fra
Awul virker ikke på min maskine.
Skybe skal selvfølgelig kunne starte automatisk, men den behøver jo ikke at
bekæmpe sig hele maskinen!

/jens

Fra : Plonk

Dato : 21-02-08 15:02

> "Philip Nunnegaard" <philip@fjerndettehitsurf.dk> wrote in message

Hvis jeg ikke husker helt forkert, bliver du spurgt under instalationen, om
du vil altivere den service. Så hvis ikke andet virker, så afinstaler, og
begynd forfra.

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 21-02-08 16:32

"Jens" <mugarbefjern@smask.dk> skrev i en meddelelse

Kan dette bruges ? bruger du xp ell vista ?
Det kan deaktiveres ved at, i IE at gå ind i funktioner ->
internetinstillinger -> programmer -> administrer tilføjelsesprogrammer,
vælge alle der har noget med skype og gøre og vælge "deaktiver"

Fra : Jens

Dato : 22-02-08 11:03

"Awul Dasfilshabeda" <awul.dasfilshab...@gmail.com> wrote in message
> [...]
> internetinstillinger -> programmer -> administrer tilføjelsesprogrammer,
> vælge alle der har noget med skype og gøre og vælge "deaktiver"

Skypes helpdesk gav mig svaret:

I IE installere Skype en extension-ting der manifistere sig som en icon i
taskbaren - ved at klikke på denne kan man slå fænomenet fra.
Hvis man havde været opmærksom kunne man have fravalgt det under
installationen - men det var jeg ikke (jeg fatter normalt ikke halvdeln af
alle de spørgsmål man skal tage stilling til under en installation af et
program - så jeg plejer at sige "ja ja - gør det nu bare" der hvor et
program foreslår "ja" og ligeså når den foreslår "nej"

Mvh
Jens