MS Windows
briani 27239
Må man slette mapper "Dokumenter
Fra : Ukendt

Dato : 19-02-08 19:44

Jeg har en forfærdelig masse mapper der hedder noget med Dokumenter.
Jeg TROR nok at nogen af dem er kommet til ”af sig selv” ????

Må man slette nogen af dem ??????

Hvis jeg åbner Stifinder ser det sådan ud:

Skrivebord
+ Dokumenter
-    Denne computer
+ HDD (C):
- DATA (D):
+ Documents and settings
- All Users
+ Delte dokumenter
+ Default User
+ Dokumenter (Ejer)
+ Jens Stationær
+ Dokumenter
+ Jens Sttionær. 000
+ Dokumenter
+ Delte dokumenter
+ Dokumenter (Jens)

Med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : emj

Dato : 19-02-08 22:26

Mr. Mox skrev:

>Jeg har en forfærdelig masse mapper der hedder noget med Dokumenter.
>Jeg TROR nok at nogen af dem er kommet til ”af sig selv” ????

Nej, de kommer, når du opretter en ny bruger.

>Må man slette nogen af dem ??????

De forsvinder, hvis du slettet en bruger.
Hvorfor har du oprettet 3 brugere, der hedder Jens?

Fra : gregers hoff

Dato : 20-02-08 03:13

Øhm,jeg er kun én bruger og jeg har :
skrivebord: dok.
doc+set:delte dok.
default user:dok (ejer) og seneste dok
g:dok
så jeg lider med dig
Gregers Hoff

Fra : N/A

Dato : 26-02-08 23:38

Fra : Jørgen E.

Dato : 26-02-08 23:38

"Pindsvinet" <allan@harlvig.dk_SLET> skrev i en meddelelse

> Windows bruger denne mappe til bla. st gemme system settings for de enkelte brugere og
> deres programmer, brugerne/du har default dine skrivebords indstillinger, dokumenter,
> billeder mv. i disse mapper.

Windows gemmer ikke systemfiler i dokumentmapperne men i brugerens
documents and settings undermapper.