MS Windows
briani 27239
Fjernelse af Norman??
Fra : Prikke

Dato : 19-02-08 05:11

Jeg har opsagt mit abonnement på Norman Antivirus og vil have dette
program fjernet inden jeg installerer et nyt virusprogram. Problemet
er blot, at når jeg forsøger via "tilføj/fjern programmer", kommer der
flueben gennem hele listen og der afsluttes med en melding om, at alle
elementer er fjernet. MEN, Norman optræder stadigvæk på min computer
og fungerer som om intet var hændt.

Hvordan får jeg fjernet Norman for tid og stedse (computeren kører med
XP)???

m.v.h.
Per

Fra : jopa

Dato : 19-02-08 13:24

"Prikke" <pervaerum.mikkelsen@gmail.com> skrev

Hvordan får jeg fjernet Norman for tid og stedse (computeren kører med
XP)???

Prøv denne
http://www.ccleaner.com/

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : John

Dato : 19-02-08 15:04

"Prikke" <pervaerum.mikkelsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan får jeg fjernet Norman for tid og stedse

There are several ways to uninstall Norman Virus Control:

http://www.norman.com/Support/Knowledge_bases/Norman_Virus_Control/Windows/installation/11640

John

Fra : Prikke

Dato : 19-02-08 12:01

On 19 Feb., 15:04, "John" <no...@pladderballe.ok> wrote:

> There are several ways to uninstall Norman Virus Control:
>
> http://www.norman.com/Support/Knowledge_bases/Norman_Virus_Control/Wi...
>
> John

Det lykkes med din "opskrift". Tak for hjælpen.
m.v.h.
Per

Fra : John

Dato : 19-02-08 20:42