MS Windows
briani 27239
Vista flere netværk selvom jeg ikke har no~
Fra : David

Dato : 19-02-08 12:19

På min vista optræder der flere netværk ? hvorfor og hvodan fjerner jeg dem
?

Jeg har sat min netkabel til pc'en , starter og når jeg kigger under
netværksforbindelser er der to stk. Jeg har ingen andre pc'er og burde vel
kun have selv internetforbindelsen og ikke to ?

Ved ikke hvordan jeg ændrer det.

Jeg har slået fildeling fra osv. men den viser stadig 2 netværk og nogle
gange flere.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 19-02-08 13:10

Er der to Netporte i den?
Er der en Firewire port (ieee1394)
Er der indbygget Wireless?
I alle tilfælde vil der vises mere end et netværk. Det er helt
normalt.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : David

Dato : 19-02-08 15:19

> [...]
> Er der en Firewire port (ieee1394)
> Er der indbygget Wireless?
> I alle tilfælde vil der vises mere end et netværk. Det er helt

Det er sikkert det, selvom den trådløseer deaktiveret.