MS Windows
briani 27239
musemarkør frosset fast
Fra : Elin

Dato : 17-02-08 17:45

Hjælp. Min musemarkør er pludselig frosset fast midt på skærmen. Jeg aner
ikke, hvor jeg skal lede efter fejl - har prøvet systemgendannelse - og jeg
kan kun betjene computeren med tastaturet. Så det er ikke så let.
Jeg bruger XP.
vh
Elin Kuijers

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 17-02-08 17:56

søn, 17 02 2008 kl. 17:44 +0100, skrev Elin:
> [...]
> ikke, hvor jeg skal lede efter fejl - har prøvet systemgendannelse - og jeg
> kan kun betjene computeren med tastaturet. Så det er ikke så let.

Det lyder mere til et hardware problem. Tjek kabler og stik - hiv dem ud
og sæt dem ind igen.

Evt forsøg med en anden mus hvis du har sådan en.

/A

Fra : Elin

Dato : 17-02-08 18:14

"Andreas Lorensen" <andlo@fita.dk> skrev i meddelelsen

> [...]

og sæt dem ind igen.

Evt forsøg med en anden mus hvis du har sådan en.

Jeg har tjekket alt og prøvet med en anden mus. Men suk - det hjælper ikke.

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 17-02-08 18:21

Elin skrev:

> Jeg har tjekket alt og prøvet med en anden mus. Men suk - det hjælper
> ikke.

Har du prøvet et andet stik dvs. hvis du bruger PS2 til musen, så prøv en
USB og omvendt?

Fra : Elin

Dato : 17-02-08 19:36

Fra : Peter Anker

Dato : 17-02-08 22:04

"Elin" <elin@kuijers.dk> skrev i meddelelsen

> "Torben Greve Otzen" <torbengreveotzenSLET@hotmail.com> skrev i
> meddelelsen news:47b86d01$0$1986$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

prøv at gå i egenskabsarket for musen og fjern eller sæt et flueben et eller
andet forholdsvist uskyldigt sted og tryk anvend.

Måske den virker nu?

Husk at fjerne/sætte fluebenet tilbage.

eller prøv at opdatere driveren

Fra : _

Dato : 17-02-08 22:11

"Peter Anker" <snyd@snyd.snyd> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> prøv at gå i egenskabsarket for musen og fjern eller sæt et flueben et
> eller andet forholdsvist uskyldigt sted og tryk anvend.

Hvor genialt.

Fra : Ole C

Dato : 18-02-08 00:33

_ skrev blandt andet:

> Hvor genialt.

Hvorfor prøver du at gemme dig akadut?
Mener du ikke at dit synonym er tilstrækkeligt?

--
vh
Ole C

Fra : poul.b.hansen.

Dato : 19-02-08 05:22

> [...]
>>

> prøv at gå i egenskabsarket for musen og fjern eller sæt et flueben et
> eller andet forholdsvist uskyldigt sted og tryk anvend.

hej
har du tjekket batterierne.
mvh
poul

Fra : jimmylerche@gmail.co~

Dato : 17-02-08 11:48

Hejsa Elin,

Nu er det vel ikke en trådløs mus? For så kunne det være den har brug
for et nyt batteri.

Blot lige en tanke..

Mvh

Jimmy

Fra : Elin

Dato : 17-02-08 21:54

Jeg har også prøvet med en anden mus. Den virker heller ikke. Og den var sat
til et andet usb-stik.

Fra : Lars E. P.

Dato : 18-02-08 08:49

Sun, 17 Feb 2008 10:48:17 -0800 (PST), skrev jimmylerche@gmail.com :

>Hejsa Elin,
>
>Nu er det vel ikke en trådløs mus? For så kunne det være den har brug
> [...]

Eller bare et tryk på connect/reset knapperne.

Hilsen Lars

Fra : Elin

Dato : 18-02-08 15:12

"Lars E. P." <nyheder@SLETplakaten.dk> skrev i meddelelsen

> Eller bare et tryk på connect/reset knapperne.
>
> Hilsen Lars

Jeg fik den op at stå igen ved at tilslutte PS2 mus og afinstallere og
geninstallere driveren.
vh
Elin