MS Windows
briani 27239
Virusscanner....
Fra : Rene Hansen

Dato : 10-02-08 19:17

Hej gruppe
Jeg starter lige en ny tråd (udover Autostart....)
Så er det lidt mere overskueligt...
For at spare endnu mere tid under opstart har jeg overvejet at skifte
virusscanneren ud med en anden.
Lige nu har jeg en Norton, men jeg synes at efter jeg fik den for
nogle år siden, så tager det jo syv lange og syv brede før maskinen er
kampklar.
Jeg har overvejet, bare for at prøve det, om der evt er en god gratis
ting et sted på nettet som I kan anbefale, eller om jeg skal skal til
lommerne igen.
I princippet er det OK at det koster noget at holde maskinen i
topform, men hvis nu man kunne gøre det gratis kunne det jo være
interessant at prøve sig lidt frem.

Jeg skal lige huske at sige at jeg kører XP på maskinen, og det har
jeg sådan set tænkt mig at fortsætte med.

Hvis I har lidt guldkorn til en computer-analfabet (næsten da), så er
jeg meget taknemmelig for Jers opmærksomhed

Fra : Bjarne Chr

Dato : 10-02-08 19:23

"Rene Hansen (slet BLMN7)" <spamjunkie@BLMN7not.me> skrev i meddelelsen
> [...]
> Hvis I har lidt guldkorn til en computer-analfabet (næsten da), så er
> jeg meget taknemmelig for Jers opmærksomhed

AVG er god og gratis
Læs lidt hos ludvig
http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-avg.html
--
med venlig hilsen
Bc

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-08 20:35

"Rene Hansen (slet BLMN7)" <spamjunkie@BLMN7not.me> skrev i en meddelelse
> [...]
> virusscanneren ud med en anden.
> Lige nu har jeg en Norton, men jeg synes at efter jeg fik den for

Norton bør forbydes Bruger avast, og er meget tilfreds. Kan hentes på
dansk her

Fra : Rene Hansen

Dato : 12-02-08 17:30

SNIP

>"Rene Hansen (slet BLMN7)"
><spamjunkie@BLMN7not.me> skrev i en meddelelse
>t.news.tele.dk...

SNIP

Hej Bjarne og Bo
Så er Norton skrottet, og jeg prøver AVG af, eftersom jeg har
hørt en del godt om den.
Tak for Jeres svar, jeg håber at jeg kan få lidt liv
i "komphuter'n" nu, eller rettere lidt mere speed.

Rene