MS Windows
briani 27239
IE 7
Fra : gregers hoff

Dato : 09-02-08 04:05

Jeg har et anstrengende problem med Internet Explorer 7.
En ven af mig opfordrede mig til at opgradere fra 6'eren til 7'eren,hvad jeg
gjorde,og nu kan jeg så ikke scanne eller i det hele taget åbne min HP
director!??
Nu har jeg set på nettet at det er et almindeligt problem og jeg vil derfor
tilbage til 6'eren.
Hvordan gør jeg det??
Gregers

Fra : Bjarne Chr

Dato : 09-02-08 10:41

"gregers hoff" <gregershoff@vip.cybercity.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> director!??
> Nu har jeg set på nettet at det er et almindeligt problem og jeg vil
Kontrolpanel / tilføj fjern programmer
afinstaller 7'eren så skulle 6'eren være tilbage

--
med venlig hilsen
Bc

Fra : gregers hoff

Dato : 09-02-08 10:51

Tak for interessen,men lige nu forstår jeg ingenting.
Jeg gik igår på en vens råd ind i kontrolpanel/tilføj fjern
programmer/tilføj fjern windowskomponenter og satte kun flueben i internet
explorer og lod den arbejde: SÅ FJERNEDE DEN OUTLOOK EXPRESS OG MEDIA
PLAYER!! MEN LOD IE7 VÆRE!!.
Idag kom min ven så og fik de 2 programmer (incl mails pyh!) tilbage ved at
sætte flueben i de 2 programmer,men nu er IE7 forsvundet!!
Jeg tør snart ikke røre den,for den gør noget andet end hvad jeg beder om.
Gregers

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-08 11:15

"gregers hoff" <gregershoff@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at sætte flueben i de 2 programmer,men nu er IE7 forsvundet!!
> Jeg tør snart ikke røre den,for den gør noget andet end hvad jeg beder om.
--------------------------------
Dem du sætter flueben i bliver ikke fjernet
Men IE7 skal fjernes i kontrolpanel/tilføj fjern programmer
IKKE i tilføj fjern windowskomponenter
Prøv lige om du ikke har IE liggende i Start / Programmer
Bc

Fra : gregers hoff

Dato : 09-02-08 11:57

Nej der er ikke nogen internet explorer i programmer.
Jeg er lidt træt af det,så nu har jeg hentet firefox til internet.
Nå,nu ser jeg at jeg stadig ikke kan starte min HP director,så jeg kan ikke
scanne.Så jeg må nok prøve at få IE& ind.Men hvordan?
gregers

Fra : Henning

Dato : 09-02-08 12:49

>Jeg tør snart ikke røre den,for den gør noget andet end hvad jeg beder om.

Mon ikke nærmere du beder den om at gøre noget forkert En pc er
ikke dummere eller klogere end manden der betjener den...

Fra : gregers hoff

Dato : 09-02-08 13:41

Tak for den.
har du læst hvad jeg bad den om?
Jeg bad den om at tilføje/fjerne IE,men så fjernede den OE og WMP.Det er da
den,der ikke er til at stole på,synes jeg.
Iøvrigt vil jeg godt vende tilbage til problemer med IE7: Er der ikke andre
her i gruppen,der har oplevet problemer med IE7??
Gregers

Fra : gregers hoff

Dato : 09-02-08 14:39

Nå,nu har jeg fået løst hp-director-problemet ved at følge dette råd på
nettet:

Found on another forum, there is a workaround until HP issues a fix:

Click (or double-click) on the Director Icon like you normally do to run
it... the program is starting, but hiding.

After a second or two, hit <ALT><Space> on the keyboard. That will "pop-up"
a dialog box... click "Minimize" (may have to click it twice). You will
then see the Director icon appear in the taskbar. Click the taskbar
Director button and the program will then come up and work normally.

Mystisk,men effektivt.

gregers:)

Fra : Lars E. P.

Dato : 09-02-08 14:41

Sat, 9 Feb 2008 13:40:40 +0100, skrev "gregers hoff"
<gregershoff@vip.cybercity.dk> :

>Tak for den.
>har du læst hvad jeg bad den om?
>Jeg bad den om at tilføje/fjerne IE,men så fjernede den OE og WMP.

Nej du gjorde ikke - du bad den om at fjerne OE og WMP da du fjernede
fluebenene. Og beholde IE da du lod det blive udfor IE.

>Det er da
>den,der ikke er til at stole på,synes jeg.

Den gjorde de du gav den ordre til at gøre

Hilsen Lars

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 09-02-08 23:06

"Henning" <nej@tak.invalid> skrev i meddelelsen

> Mon ikke nærmere du beder den om at gøre noget forkert En pc er
> ikke dummere eller klogere end manden der betjener den...

Desværre har Bill Gates ofte fundet på, at man skal bede den om det modsatte
af, hvad man vil have for at opnå det ønskede.

I XP (IE6) oplevede jeg f.eks. at jeg ikke kunne se fejlmeddelelserne på
mine ASP-sider.
Løsningen var, at jeg skulle *fjerne* fluebenet ud for "Vis en meddelelse om
scriptfejl".
Altså: Jeg skulle bede den om *ikke* at vise fejlmeddelelsen for at få den
til at vise fejlmeddelelsen.

Manden har humor.

Fra : Ole Bole

Dato : 09-02-08 16:19

> Jeg tør snart ikke røre den,for den gør noget andet end hvad jeg beder om.

Sådan er det, når man dealer med Bill Gates - han har en finger med i alt

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 09-02-08 15:37

gregers hoff skrev:
> [...]
> director!??
> Nu har jeg set på nettet at det er et almindeligt problem og jeg vil derfor

Som de foregående svar har antydet er det ikke helt
så ligetil. Det meget bedre at gå ind på HP's hjemmeside
og finde det lille tilføjelsesprogram. HP har lavet, og
som rette op på problemet med HP Director.

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : poul.b.hansen.

Dato : 09-02-08 17:27

> [...]
> director!??
> Nu har jeg set på nettet at det er et almindeligt problem og jeg vil

hej
har læst de andre indlæg.
det er ikke et ie7. proplem men .net
gå ind på update klik på brugerdifineret vælg alt.
bliv ved til der ikke er flere.
mvh
poul

Fra : gregers hoff

Dato : 09-02-08 19:01

Hej Poul
Det lyder interessant med .net,(hvad det så betyder?),hvor ved du det fra?
Gregers:)

Fra : poul.b.hansen.

Dato : 09-02-08 20:06

> Hej Poul
> Det lyder interessant med .net,(hvad det så betyder?),hvor ved du det fra?
> [...]
har selv hp,software installeret,det er microsoft .net frameworks.
mvh
poul

Fra : Bjarne Chr

Dato : 09-02-08 20:11

"gregers hoff" <gregershoff@vip.cybercity.dk> skrev i meddelelsen
> Hej Poul
> Det lyder interessant med .net,(hvad det så betyder?),hvor ved du det fra?
> Gregers:)

Net.Framework mange programmer kører ikke uden den.
Kan du ikke bare opdatere din HP director?
Ellers gør som Poul siger og vælg brugerdifineret
I Windows Update.
Bc

Fra : gregers hoff

Dato : 11-02-08 14:02

Tak for jeres svar,men jeg tror jeg holder mig til rådet på en blog,nemlig
at bruge alt+mellemrum for at få hp-director til at starte og så
minimerx2.Det virker, og jeg er sgu ikke så kløgtig.