Baldrian??
Fra : Trine

Dato : 16-07-01 09:02

Hej Gruppe

Hvad var det nu det hed, det der man kan komme på kradsebrættet, så
vandalerne synes det er yderst interessant??

Baldrian?? Valeriane?? Katteparfume??

Og hvor køber jeg det??

/Trine, Luna og Emil der stadig nyser en del og har sår på poterne ...

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 16-07-01 09:41

"Trine" <ta@dli.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Baldrian?? Valeriane?? Katteparfume??
>
> Og hvor køber jeg det??
>
> /Trine, Luna og Emil der stadig nyser en del og har sår på poterne ...

Hej Trine

Baldrian eller Valeriane kan købes på apoteket.
Katteparfume kan købes i en dyrehandelsbutik.

Hilsen
Joan

Fra : Trine

Dato : 16-07-01 11:01

Tak for svaret

Men hvad er så bedst??

/Trine

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 16-07-01 13:09

> Tak for svaret
>
> Men hvad er så bedst??
>
> /Trine

Tjaeh Baldrian og Valeriane er stort set det samme...... her bruger vi både
valeriane og katteparfume (catnip spielspray)
Valerianedråberne går både Neo & Dixie bananas over *G* Parfumen er Dixie
lige knapt så interesseret i som Neo, men han kan til gengæld næsten hænge
på hovedet på sit kradsebræt, når parfumen har været i brug *GG*

Men prøv dig frem, start evt. med dråberne, jeg tror de har den største
effekt. Og glæd dig til et par salige katte

Hilsen
Joan

Fra : Trine

Dato : 16-07-01 13:15

Thi hi...jeg tror jeg smutter en tur forbi apoteket på vej hjem

Skal dråberne ufortyndet på kradsebrættet??

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 16-07-01 13:28

> Thi hi...jeg tror jeg smutter en tur forbi apoteket på vej hjem
>
> Skal dråberne ufortyndet på kradsebrættet??
>
> /Trine

ja det skal de og bare rolig der sker ikke noget ved at kattene slikker det
i sig.
God fornøjelse

Hilsen
Joan