MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
MS Natural Keyboard USB->PS/2
Fra : Jens Thomsen

Dato : 08-02-08 11:10

Kan man ikke anvende MS KB med en USB->PS/2 adaptor (med et symbol for en
mus på)?

Min XP/Computer opfatter slet ikke det sidder i porten når der er adaptor på
:-/

Skal det være en særlig en til keyboards?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 08-02-08 12:35

Den adapter virker kun til mus.
Brug den medfølgende keyboard adapter.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Anders Pedersen

Dato : 09-02-08 00:05

Den 08.02.2008 kl. 12:34 skrev Jens Peter Karlsen <jpkarlsen@mvps.org>:

> Den adapter virker kun til mus.
> Brug den medfølgende keyboard adapter.
>
> Regards Jens Peter Karlsen.

Jeg tror næppe der er forskel på adaptoren
usb til pc/2 adaptor er vel på om det er til Tastatur eller Mus
det skal selvfølgelig sidde rigtigt på selve bundkortet

Mener Tastaturet skal være forberedt for ps/2

--
Med venlig Hilsen
Anders Pedersen

Fra : Jens Thomsen

Dato : 09-02-08 03:21

> Jeg tror næppe der er forskel på adaptoren
> usb til pc/2 adaptor er vel på om det er til Tastatur eller Mus
> det skal selvfølgelig sidde rigtigt på selve bundkortet

Jeg har nu heller ikke kunnet finde andre end de grønne adaptorer og de har
alle et symbol for en mus på.

> Mener Tastaturet skal være forberedt for ps/2

Det tror jeg bestemt også
Men måske de mest basale taster ville virke og så ignorere diverse hot keys
osv.