MS Windows
briani 27239
åbning af vinduer.. xp pro sp2
Fra : Ukendt

Dato : 07-02-08 16:19

De sidste par måneder er alle vinduer åbnet i minimeret tilstand, lige meget
hvad jeg gør. Er det en eller anden kikset MS opdatering ? Oplever det på
alle de maskiner jeg er i nærheden af.

Fra : AB

Dato : 07-02-08 18:38

"Bo" <no mail> skrev i en meddelelse
> De sidste par måneder er alle vinduer åbnet i minimeret tilstand, lige
> meget hvad jeg gør. Er det en eller anden kikset MS opdatering ? Oplever
> det på alle de maskiner jeg er i nærheden af.

'Ligemeget hvad du gør' - har du også været i kontrolpanel --> Skærm -->
Indstillinger ?

mvh
AB

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-08 18:59

"AB" <a.bruun@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> "Bo" <no mail> skrev i en meddelelse
>>
> 'Ligemeget hvad du gør' - har du også været i kontrolpanel --> Skærm -->
> Indstillinger ?

Udover jeg blot højreklikker på skrivebordet, og vælger egenskaber. Så ja,
men kan ikke rigtigt se hvordan det skulle ændres der ?? Det må vel være i
explore(stifinder)>funktioner> mappeindstillinger. Gendan tidliger osv. ???
ellers høre jeg da meget gerne hvor du finde de indstillinger i egenskab for
skærm

Fra : kep

Dato : 08-02-08 19:30

> [...]
> meget hvad jeg gør. Er det en eller anden kikset MS opdatering ? Oplever
> det på alle de maskiner jeg er i nærheden af.

Hej
Prøv om RegSeeker kan klare det.
http://www.hoverdesk.net/freeware.htm

Brug denne funktion : Histories -> Clean StreamMRU/Streams keys
det skulle indstille explorer vinduer til default

Du kunne også prøve om det hjælper at genstarte explorer.exe.
kep

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-08 21:08

"kep" <kepFJERN@postkasse.net> skrev i en meddelelse

> Hej
> Prøv om RegSeeker kan klare det.
> http://www.hoverdesk.net/freeware.htm

Det kunne den, undre mig dog stadig over hvorfor det er sket. Det gælder
alle de maskiner jeg "passer" og det er nogle stykker

> Du kunne også prøve om det hjælper at genstarte explorer.exe.

?? ikke helt med her

Tak for hjælpen

Fra : kep

Dato : 08-02-08 23:02

> "kep" <kepFJERN@postkasse.net> skrev i en meddelelse

> Det kunne den, undre mig dog stadig over hvorfor det er sket. Det gælder
> alle de maskiner jeg "passer" og det er nogle stykker

Du må være begyndt at "passe" maskinerne på en anden måde,
for et par måneder siden, skulle man tro.
Det kunne være tweak programmer, rense programmer o.a.

> ?? ikke helt med her

I Joblisten under Processer markerer du explorer.exe og Afslutter proces
Så klikker du på Filer -> Nyt job og skriver explorer og klikker OK
Så er explorer genstartet

> Tak for hjælpen

Det var så lidt.