Godt men billig kattegrus men HVOR!!!!???
Fra : Morten Baun

Dato : 16-07-01 08:12

Gerne noget der fjerner lugter helt....!!

På forhånd TAK

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 16-07-01 09:39

Prøv hos www.petgo.dk
der kan du købe 40 kg kattegrus (SuperKat) til 149,- kr.
Godt og billigt

Hilsen
Joan

Fra : Jette & Leif

Dato : 16-07-01 08:51

Hej Morten

"Morten Baun" <daywalker@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Gerne noget der fjerner lugter helt....!!
>
> På forhånd TAK

Hvor i kongeriget Danmark opholder du dig ca.

Vi bruger selv BIO CATS fresh med græsduft det er i en grøn 20 kilo´s
pose, det findes også uden græsduft og er så i en gul pose også med 20 kilo
i.

Vi henter det i Flensborg, og giver dernede kr. 68,- og her hjemme kan det
fåes til kr. 98,- på tilbud ved vores dyrehandel det er så begge slags, den
gule pose er ca kr. 8,- billigere i Flensborg.

MVH Leif

Fra : Steffler

Dato : 16-07-01 19:20

"Morten Baun" <daywalker@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Gerne noget der fjerner lugter helt....!!
>
> På forhånd TAK

Også Biocat herfra.. 20Kg til 85,- hos den lokale
dyrepusher..

/S

Fra : Birgitte

Dato : 16-07-01 19:34

Jeg kan understøtte BIO CATS fresh med græsduft det er i en grøn 20 kilo´s
pose, at det virkelig bare tager lugten.
Vi har i øjeblikket 6 katte inde + 3 killinger, vi bruger dette kattegrus,
da det fjerner lugten fuldstændig. Det lugter forresten meget frisk, og det
er nok det grus der fjerner mest lugt.
MVH
Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 17-07-01 08:59

Birgitte <nospamsten@truetrust.dk> skrev i en
> [...]
> da det fjerner lugten fuldstændig. Det lugter forresten meget frisk, og

Hej Birgitte !

Hvor lang tid holder 20 kg. til 6 katte ?? Vi har også 6 katte inde, og jeg
bruger Bilka's 40 liter's grus - og sådan en pose holder godt og vel en
måned.. Hvis BioCats er noglelunde lige så drøj, så lyder det som om jeg
skal prøve det.. Købes det kun hos dyrehandler ??? Jeg kunne se at
www.petgo.dk havde 2 x 20 kg til 179 kr. - men var det med græsduft ?? Posen
var gul.. Er det lige så godt ??

Sikken en masse spørgsmål..

Knus fra Pia og misserne

--
Pia : Pia@lihme.com
Look at my cats, quilts and other stuff at:

Fra : Birgitte

Dato : 17-07-01 12:30

Hej Pia
Vi bruger ca. 20 kilo pr. måned, det er drøjt klumper fint og dufter
dejligt.
Det skal være den grønne, den dufter lidt af æbleblomst.
Den gule har vi faktisk brugt til, når vi har gravet stolper ned til
kattegårde "thihi", hældt lidt vand ved, og stolperne bliver stående, det
kan jeg godt garantere dig.
Jeg kan desværre ikke huske hvad vi giver for gruset, da vi handler ind både
af grus og mad til mere end en månede af gangen, og vi bruger en anden grus
ude i løbegårdene.
Mange miauuer fra Birgitte og alle misserne
www.truetrust.dk

Fra : Steffler

Dato : 17-07-01 13:21

Pia Lihme Petersen wrote:

> [...]
> måned.. Hvis BioCats er noglelunde lige så drøj, så lyder det som om jeg
> skal prøve det.. Købes det kun hos dyrehandler ??? Jeg kunne se at

Den gule har ikke græsduft.. Vi har kun brugt den gule til vores 2
og 20Kg holder vel 2 måneder.. Men vi skifter det nok også lidt oftere
end vi plejer..

/S

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 17-07-01 20:58

Det rigtig godt med den der græsduft...men hvilken "farve" er gruset ??? For
BioKat i den gule pose er jo ret mørkt, og da jeg har en kat med hvide poter
(2 faktisk) er det ret skidt for mig at bruge..... da hvide poer ikke må
være gule når man udstiller, sjovt nok *grin*

Venligst

Mette

Fra : Birgitte

Dato : 18-07-01 17:40

"Mette B. Rahm" <gillian@dk-gillian.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (2 faktisk) er det ret skidt for mig at bruge..... da hvide poer ikke må
> være gule når man udstiller, sjovt nok *grin*

Gruset er mørkegråt. Jeg har mange udstillingskatte med hvide poter, og jeg
har aldrig nogen problemer med, at de har gule poter efter kattevasken. Jeg
vasker kattene ca 3 dage før show og så får de Cats Best (strøelse) i
bakkerne. Det misfarver ikke, og det er superklumpende.
Jeg bruger også gerne de der nye kugler, det farver heller ikke poterne.
Mange miauuer fra Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 16-07-01 19:44

"Morten Baun" <daywalker@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Gerne noget der fjerner lugter helt....!!

Nettos kattegrus er glimrende og klumper heldigvis slet ikke. Billigt i
drift.

Mvh Maria