DENkan jeg ikke lige klare.....
Fra : someone@nowhere.com

Dato : 06-03-08 21:34

Hej,

Har 2 laptops med XP - 1 home og 1 prof.
Office 2000 (m/service packs) med Outlook på begge.
Lokal mailserver vPOP3 v1.5 på prof. maskinen.
Forbundet i netværk med Netgear wi-fi router eller kabel (ingen
forskel i denne forbindelse)

AVG virus og Win firewall (mellem)
Alle sp. fra MS
Alle scanninger med AVG og scannere på web: no virus
På begge laptops: Diskfragmentering og geninstallering af netkort
drivere, Outlook samt mailserver vPOP3.

Nu kommer det svære:

Outlook på prof. fungerer ligesom mailserver, men i det øjeblik
Outlook på home er startet går der ml. 5 og 60 sek. og prof. går ned
med blå skærm:

Driver IRQ1_NOT_LESS_OR_EQUAL
Sørg for at hardware, software, opdateringer fra MS osv...

Tekniske oplysninger:
***STOP: 0x000000D1
(0:82400000, 0x0000000Z, 0x00000000, 0xF79CB988)
***w22n51.sys - Address F79CB988 base at F7957000, DateStamp 404c5c4c

Lagrer hukommelse osv.

Tilgang fra home til database på prof fungerer - det samme gør
stifinder. Det er altså KUN når Outlook startes at ovennævnte blå
skærm optræder.

Så vidt jeg kan se, så har IRQ1 noget med tastaturet at gøre ?

Er der nogen her, som har et bud ? modtages med glæde!

mvh Flemming

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 06-03-08 21:49

<someone@nowhere.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Så vidt jeg kan se, så har IRQ1 noget med tastaturet at gøre ?
>
> Er der nogen her, som har et bud ? modtages med glæde!

Du leder det forkerte sted efter fejlen. Der står ikke IRQ1, men derimod
IRQL.
Den del af fejlmeddelelsen hører til i mange forskellige sammenhæng.
Det er under stop koden, at du skal begynde at fejlsøge.
Hvis du i google søger på w22n51.sys
vil du se, at der er mange med sammen problem som dig. Jeg har ikke lige tid
til at læse alle problemstillingerne igennem, men måske står din løsning i
et af de mange indlæg.
Ellers kan en søgning på STOP: 0x000000D1 (0:82400000, 0x0000000Z,
0x00000000, 0xF79CB988
være dit næste forsøg.

KUrt

Fra : Sune

Dato : 07-03-08 00:49

On Thu, 06 Mar 2008 21:34:08 +0100, someone@nowhere.com wrote:

>Driver IRQ1_NOT_LESS_OR_EQUAL

IRQ_L_ ikke IRQ_1_.

>***w22n51.sys - Address F79CB988 base at F7957000, DateStamp 404c5c4c

Opdater din intel wireless driver.

Mvh
Sune

Fra : someone@nowhere.com

Dato : 07-03-08 13:53

Hej og tak for de gode og brugelige svar.

Det var lige præcis w22n51.sys (Intel ProWireless 2200 BG) driveren,
som var skyld i BSOD.

Hvis andre kan have gavn af dette, så var den bagvedliggende årsag en
opgradering af sikkerheden fra WEP til WPA - og det kunne den gamle
(2004) driver ikke klare.

mvh
Flemming