Zyxel 660R 100M LED
Fra : Nederbasse

Dato : 05-03-08 17:14

Hej

100M LAN lampen på min Zyxel 660R-61 router fra Cybercity lyser orange/gul
og ifølge manualen er det tegn på defekte kabler
LED'en til 10M LAN lyser grønt
Problemet er kommet after jeg har konverteret min for bindelse til en Solo
4000/512 forbindelse

Desuden er forbindelsen noget ustabil

Nogen der ved hvad der er galt?

Lars

Fra : fix

Dato : 10-03-08 11:06

"Nederbasse" <gukliguk@derover.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> LED'en til 10M LAN lyser grønt
> Problemet er kommet after jeg har konverteret min for bindelse til en Solo

ved det ikke, men det kunne jo tænkes at dit kabel er defekt!
det kan være "godt nok" til 10Mb -
typisk situation hvis rækkefølgen af lederparene er forkert.

finn