Netværk problem
Fra : Ducky

Dato : 23-02-08 16:51

Hej

Jeg for en fejl meddelse om når jeg skal se min bærbare på netværket hvor
der er installeret XP-Pro og den anden er der
Vista Home 32 bit på den som jeg bruger som server

\\Finn\ E musik mp3 er ikke tilgængelig, du har muligvis ikke tilladelse til
at bruge denn netværksressource. kontakt servens adminstrator for at finde
ud af om du har tilladelse

Er der nogen som har et bud på hvorfor det går galt, har givet tilladelse på
Vista om den skal dele filer, og jeg kan godt se den bærbare på serveren men
bare ikke den anden vej.

M.v.h.
gokke@stofanet.dk