links
Fra : max

Dato : 16-07-01 03:20

Jeg søger links til kunst sites, gallerier, museer, kunstnere etc. Som
jeg kan lægge ind på mit nye site - Det skal være godt eller meget
sjovt.. mvh max

Fra : Mette Tornager Eriks~

Dato : 16-07-01 18:15

"max" <maxartz@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg søger links til kunst sites, gallerier, museer, kunstnere etc. Som
> jeg kan lægge ind på mit nye site - Det skal være godt eller meget
> sjovt.. mvh max

Sjovt ?

Fra : max

Dato : 18-07-01 11:33

Mette Tornager Eriksen <metteerik92@NOSPAMhotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9iv785$hn9$1@sunsite.dk...

> "max" <maxartz@hotmail.com> skrev i en meddelelse
Som

> Sjovt ?

Jamen f.. f..... Mette er det så galt? Der er vel ikke skrevet nogen
steder at vi ikke må ha' det sjovt. Bare fordi man er en dybt seriøs,
selvhøjtidelig, halvneurotisk, verdensmester i kunst, udelukker det jo
ikke at man osse kan værdsætte lidt humor.. *dybe panderynker* JJ
Thorsen er død.. Det var måske ikke kunst, men det var da sjovt! Han var
forøvrigt en dybt seriøs "kunstanmelder" da han var - engang i de
*glade* 60ere..
Men du har jo ret i at sætte ? ved sjovt, denne ng er lige så
underholdende som terapien på et plejehjem, eller at gnide sig i øjet
efter man har snittet chilli..
mvh max
PS.. Læste lige (politiken) at martin thorn et eller andet, Jubii
manden, syns vi skal indele internettet i 3 klasser, 1. 2. og 3. klasse
for de virklig fattige studerende på su.. Er jeg den eneste der syns at
alt hvad den mand siger er er totalt talentløst. Om det er mangel på
intelligens eller mangel på skolegang - skræmmende er han sku..!

Fra : Mette Tornager Eriks~

Dato : 18-07-01 13:45

> [...]
> Thorsen er død.. Det var måske ikke kunst, men det var da sjovt! Han var
> forøvrigt en dybt seriøs "kunstanmelder" da han var - engang i de

*fnis* Du er en sjov én Max

Fra : max

Dato : 19-07-01 19:07

<SNIP>
> *fnis* Du er en sjov én Max

Den ska op på køleskabet.. mit liv er fuldendt..!
mvh max
ps. man kan ikke andet en holde af minimalister.. de gør det så enkelt
at leve.

Fra : Lars Refslund

Dato : 16-07-01 19:58

Mojn Max, var det muligt at få en URL (hjemmeside adresse) så vi kunne se om
dit nye site er værdig til vores links.
Mvh Lars Refslund

Fra : max

Dato : 18-07-01 11:33

mojn Lars, hvo'n er væjr'et hos dig.. Her smiler vi bare..

Lars Refslund <refslund@aonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b5339ad$0$264$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Mojn Max, var det muligt at få en URL (hjemmeside adresse) så vi kunne
se om
> dit nye site er værdig til vores links.
> Mvh Lars Refslund

URL (hjemmeside adresse) - Jeg har fået en go' en, men der er ikke noget
at se endnu, jeg har det lidt som kautag (Fastgøring af lærred).. Uuhuu,
det er tiden, og vejret's skyld.. Men jeg lover at sætte noget sammen du
kan kigge på hurtigst muligt. Jeg vil lige beskrive kort hva jeg har
tænkt mig, bare så du ikke blir skuffet - for jeg syns at ku mærke en
lille forsigtighed fra dig, eller er det bare din hjemegns kultur
egenskab..

Hva er det han synger "first we take Manhatten then we take.." Cohen et
eller andet hedder han vidst.. Nå men det var bare en side bemærkning.
Mit nye site, eller URL hjemmeside om du vil, skulle gerne indeholde
alle de links og oplysninger vi som alm. kunst elskerer har brug for -
Der ud over vil der være masser af billeder og info om og af, i første
omgang, moderne europæisk kunst og kunstnere efter 1945, for det er det
jeg holder mest af og ved en "lille smule" om.. Hvis der sidder en der
ude og brænder inde med en stor viden om ældre kunst, dansk guldalder,
amerikansk pop, africana eller hva som helst, så vil jeg vildt gerne
høre fra jer også folk der arbejder med asp og mysql eller actionscript.
Sitet blir *smil for f..f.....* rummeligt, uafhængigt (sagligt) og bare
et sted man klikker ind for at blive inspireret eller hente info.. Om
det så kommer til at leve op til sit navn må tiden vise, med lidt hjælp
tror jeg på det..!

Så Lars, du må stole på mig en tid endnu, det blir så godt som jeg
formår og jeg har osse brug for dit link..

Fra : samler@vip.cybercity~

Dato : 18-07-01 18:11

Hello Max (hardcore ?)
Her er nogle links på dansk -

Museer Danmark: http://www.museums.dk
Museer Norge: http://www.museums.dk/norge.html
Museer Sverige: http://www.artwolf.com/sverige.html
Gallerier Danmark: http://www.museums.dk/gallerier.html

Vh
Frank

max <maxartz@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:GEd57.2168$Qn.160390@news000.worldonline.dk...

Fra : max

Dato : 19-07-01 18:55

Kære Frank.
Du er et geni - hvis vi en dag slår hovederne sammen gir jeg en enkelt..
tak max

samler@vip.cybercity.dk <art@email.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9j4flh$d1f$1@news.cybercity.dk...

Fra : Ditte Jørgensen

Dato : 13-08-01 18:14

Hej

Anbefalelsesværdige...

www.rhizome.org
www.artnet.dk
www.sfmoma.org
http://www.guggenheim.org/exhibitions/virtual/virtual_museum.html
http://www.guggenheim.org/
http://www.whitney.org/index.shtml

.... Der er naturligvis en masse hippe designersteder, men jeg formoder du er
interesseret i de mere kritiske sites? Ellers kan du jo altid kigge på en
portal som www.k10k.dk eller http://www.linkdup.com/. Følg links'ne og du
vil finde mange sjove men ikke nødvendigvis reflekterede steder.

Håber du kan bruge det til noget...

D.

Fra : max

Dato : 14-08-01 00:16

Tak Ditte..
Det er et spændende udvalg, de er nu med i samlingen - selv om jeg er
ved at være begravet i omfanget af dette projekt, så flere af den
slags..
mvh max

Ditte Jørgensen <galleguf@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b7809ea$0$3242$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...