Akut - køb af fiber patchkabel lørdag
Fra : kasperbeck@gmail.com

Dato : 23-02-08 02:23

Hej alle

Jeg står med et gevaldigt problem - jeg har behov for at få fat i 2
stk. fiber patchkabler i dag lørdag - det er voldsomt akut, og
spørgsmålet er, om det overhovedet kan lade sig gøre på en lørdag -
helst i Københavnsområdet?

Gode råd modtages med kydhånd!

Mvh. Kasper

Fra : Lars Christensen

Dato : 23-02-08 10:45

kasperbeck@gmail.com wrote in news:1f278bd1-486a-4c63-84da-8c145bbf6328
@u69g2000hse.googlegroups.com:

> [...]
> stk. fiber patchkabler i dag lørdag - det er voldsomt akut, og
> spørgsmålet er, om det overhovedet kan lade sig gøre på en lørdag -

Zitech eller brinck elektronik kunne være et par bud...

mvh
Lars

Fra : Flemming

Dato : 23-02-08 12:18

kasperbeck@gmail.com skrev:
> [...]
> stk. fiber patchkabler i dag lørdag - det er voldsomt akut, og
> spørgsmålet er, om det overhovedet kan lade sig gøre på en lørdag -

Privat, eller til firma brug ?, og hvilken type stik ?

--
Mvh. Flemming

Fra : kasperbeck@gmail.com

Dato : 23-02-08 05:43

On 23 Feb., 12:17, Flemming <123spam...@gmail.com> wrote:

> Privat, eller til firma brug ?, og hvilken type stik ?
>
> --
> Mvh. Flemming

Hejsa

Det er en virksomhed - og jeg har brug for et kabel med LC i den ene
ende og SC i den anden ende.

Zitech og Brinch har desværre intet fiber.

Mvh. Kasper

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 23-02-08 14:17

On Sat, 23 Feb 2008 04:42:47 -0800 (PST), kasperbeck@gmail.com wrote:

>Det er en virksomhed - og jeg har brug for et kabel med LC i den ene
>ende og SC i den anden ende.

Der er også lidt andre spørgsmål ang. fiberkabler eks.
Singlemode/Multimode ?
andre sjove mærkninger på kabelerne (62.5/125) /(9/125) ?
Stik er det F/M ?
Længde ?

Ring til div. leverandører og grossister, det kan være at der er en
der tager telefonen, eller henviser til et "nødnummer".

Jeg har før med held ringet til større firmaer i omegnen og hørt efter
om de havde en IT afdeling og evt. kunne være behjælpelige.

Hvis alt andet glipper for dig kan jeg nok finde et kabel (der skal
lige mere info til) og komme med det, men det tager flere timer og
kommer til at koste en del kørsel.

/Hans

Fra : Torben

Dato : 25-02-08 08:00

On 23 Feb., 10:23, kasperb...@gmail.com wrote:
> [...]
> stk. fiber patchkabler i dag lørdag - det er voldsomt akut, og
> spørgsmålet er, om det overhovedet kan lade sig gøre på en lørdag -

Hej Kasper

Prøv Fibernet på 70210633 eller i Ishøl eller Huber og Suhner i
Værløse

Hilsen

Torben

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-08 18:32

Hejsa.

Jeg ville ringe til Kemp & Lauritzens kommunikations afdeling. De har
døgnvagt, og laver rigtig meget fiber!

Ville undre mig meget, hvis de ikke kunne fremskaffe det ønskede
patch-kabel/lave en midlertidig løsning, på en lørdag. :)

/Jacob

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-08 18:34

Glemte lige at skrive deres service-nummer: 7015 5550