God krimptang
Fra : Michael

Dato : 22-02-08 07:58

Hej Jeg leder efter en god krimptang, men syntes det er svært at finde
ud af, hvad der er forskellen er på en billig til 65 kr og en dyrere
udgave til 2-300 kr. Jeg skal den en del, det vil sige flere gange om
ugen. Nogle som har erfaringer og ved hvor man kan købe en god tang
henne? På forhånd tak

Fra : Bjarne K.

Dato : 22-02-08 16:05

"Michael" <mian2504@gmail.com> wrote in message
[...]

Jeg har købt en billigere udgave hos Århus Radiolager. (eller hvad det nu
lige er de hedder nu omdage)

De havde en del modeller, og også nogle i den dyre ende, så mon ikke en
tilsvarende bix i dit eget nabolag, skulle have noget tilsvarende.

Bjarne K.

Fra : ab©

Dato : 22-02-08 16:40

"Bjarne K." <nej@niet.ne> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> De havde en del modeller, og også nogle i den dyre ende, så mon ikke en
> tilsvarende bix i dit eget nabolag, skulle have noget tilsvarende.

Jeg har 3 forskellige - de er faktisk lige gode og har kostet ca.kr. 300,-
stk. - jeg har fundet ud af, at den type, der er "one way only" muligvis
trykker godt sammen, men de er irriterende fordi man ikke kan fortryde midt
i en sammenpresning - bare til "skræk og advarsel"

ab©