Cat5 plus
Fra : Christian Holst - 27~

Dato : 20-02-08 19:37

Hejsa,

jeg ville høre om der er nogen der ved om cat5e og "cat5 plus" er det samme,
jeg har nemlig ikke fundet noget der be- eller afkræfter det nogle steder

Christian Holst

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 21-02-08 07:42

On Wed, 20 Feb 2008 19:36:30 +0100, "Christian Holst - 2750\(NB. fix
emailadr\)" <poppeFJERN@MIGeasyfrag.dk> wrote:

> jeg ville høre om der er nogen der ved om cat5e og "cat5 plus" er
> det samme,

Der er ingen standard, der hedder "Cat5 plus", så du må spørge
leverandøren eller producenten, hvad de mener med det.

-A

Fra : Hans

Dato : 21-02-08 10:47

Asbjorn Hojmark wrote:

> Der er ingen standard, der hedder "Cat5 plus", så du må spørge
> leverandøren eller producenten, hvad de mener med det.

Har du prøvet og søge på Cat5+ på Google?

Jeg er selv usikker på hvad det betyder, men udtrykket findes dog.

Hans

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 21-02-08 11:39

On Thu, 21 Feb 2008 10:47:00 +0100, "Hans" <nospam@kvik.org.invalid>
wrote:

> Har du prøvet og søge på Cat5+ på Google?

Jeg prøver igen: Der er ingen standard for det.

> Jeg er selv usikker på hvad det betyder, men udtrykket findes dog.

Når der ikke er nogen standard for det, er der ikke andre end
producenten, der kan svare på, hvad han mener med det.

-A