windows mail - vista
Fra : Anita og Jørgen Siig

Dato : 09-02-08 12:58

Jeg har en stationær pc med outlook express - xp, og en bærbar med windows
mail - vista.

på den stationære kan jeg gå ind i

funktioner - konti - egenskaber - avanceret - gem en kopi af meddelsen på
serveren.

findes denne funktion slet ikke i windows mail - vista

jeg vil gerne at meddelserne bliver på tdc ´s server, selvom jeg læser dem
via den bærbare

med venlig hilsen Anita

Fra : Calle.

Dato : 09-02-08 13:27

"Anita og Jørgen Siig" <jsiig@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> findes denne funktion slet ikke i windows mail - vista
>
> jeg vil gerne at meddelserne bliver på tdc ´s server, selvom jeg læser dem

Ikke så smart. TDC gir dig kun 10Mb til mailbokse, så den vil blive fyldt,
og så kan folk ikke længere maile til dig.
Opret en Gmail, den kan, da der er over 6gb plads.

Calle.

Fra : anita

Dato : 09-02-08 13:42

"Calle." <snyd@mail.ha> skrev i meddelelsen
> [...]
> og så kan folk ikke længere maile til dig.
> Opret en Gmail, den kan, da der er over 6gb plads.

jeg har fundet ud af at jeg havde klikket på den forkerte konto... da jeg
klikkede på den rigtige fik jeg muligheden at gemme på serveren, som jeg
gerne vil.

årsagen til at jeg vil gemme på serveren, er at jeg kan checke mail, fra de
forskellige pc´er, så mailen ikke kun ligger på den ene pc, som jeg har læst
mailen på.

jeg er hver dag inde og selv slette dem fra serveren. kan i øvrigt oplyse at
det er længe siden man kun havde 10 mb til rådighed. i dag har man 250 mb.

venlig hilsen anita

Fra : Calle.

Dato : 09-02-08 13:50

"anita" <jsiig@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> at det er længe siden man kun havde 10 mb til rådighed. i dag har man 250

hvis du alligevel vil have dem liggende på serveren, så bør du sætte dine
Pc'ere op til at køre IMAP istedet for pop3, så ligger mailene på serveren,
og har du læst den et sted fra vises den som læst de andre steder også.

--
Venlig hilsen
Calle.

Fra : Peter Larsen

Dato : 10-02-08 05:37

Calle. wrote:

> Ikke så smart. TDC gir dig kun 10Mb til mailbokse, så den vil blive
> fyldt, og så kan folk ikke længere maile til dig.

Det kommer da an på kontoen, jeg har 250 megabyte hos dem.

> Calle

Med venlig hilsen

Peter Larsen

Fra : Calle.

Dato : 10-02-08 16:57

"Peter Larsen" <digilyd@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Det kommer da an på kontoen, jeg har 250 megabyte hos dem.

Ja, men det er ikke standard, hvilket jeg går ud fra folk normalt har

--
Venlig hilsen
Calle.

Fra : Peter Larsen

Dato : 10-02-08 17:47

Calle. wrote:

> "Peter Larsen" <digilyd@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Ja, men det er ikke standard, hvilket jeg går ud fra folk normalt har

Det er standard for adsl kunder som ulejliger sig med at bede om det.

Med venlig hilsen

Peter Larsen

Fra : Calle.

Dato : 10-02-08 18:15

> Det er standard for adsl kunder som ulejliger sig med at bede om det.

Ved jeg, men hvor mange alm. danskere ved det.

--
Venlig hilsen
Calle.

Fra : anita

Dato : 10-02-08 18:44

> "Peter Larsen" <digilyd@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Ved jeg, men hvor mange alm. danskere ved det.
>
> --
> Venlig hilsen
> Calle.

jeg har som tidligere skrevet, også 250 mb hos TDC.

det har jeg fået pr. automatik... det vil sige jeg har ikke bedt om
det...det er standard

og jeg har ikke adsl....

Fra : Peter Larsen

Dato : 11-02-08 05:35

Calle. wrote:

> "Peter Larsen" <digilyd@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Ved jeg, men hvor mange alm. danskere ved det.

Og din funktion er så at opretholde uvidenheden derom?

Mvh. Peter

Fra : Calle.

Dato : 11-02-08 15:54

> Og din funktion er så at opretholde uvidenheden derom?

Kværulant!

--
Venlig hilsen
Calle.