Kan man flytte en php array fra et server ~
Fra : FSJ

Dato : 07-03-08 11:02

Er det muligt at få en array med i et server kald ?

Venligst
Finn

Fra : Martin

Dato : 07-03-08 19:29

FSJ wrote:
> Er det muligt at få en array med i et server kald ?

Ja
<http://de.php.net/manual/en/function.urlencode.php>
<http://de.php.net/manual/en/function.base64-encode.php>

Fra : FSJ

Dato : 08-03-08 03:18

On 7 Mar., 19:28, Martin <ma...@SPAMscandesigns.dk> wrote:

> Ja
> <http://de.php.net/manual/en/function.urlencode.php>
> <http://de.php.net/manual/en/function.base64-encode.php>

Da arrayen indeholder email adresser, kan jeg ikke gennemskue om det
er sikkert at sende dem via urlencode.
Så min løsning blev en session variabel og det ser ud til at fungere
udmærket.

Tak for dit indspark, som jeg vil bruge i en anden sammenhæng

vh
Finn

Fra : Martin

Dato : 09-03-08 15:24

FSJ wrote:

> Da arrayen indeholder email adresser, kan jeg ikke gennemskue om det
> er sikkert at sende dem via urlencode.
> Så min løsning blev en session variabel og det ser ud til at fungere
> udmærket.

Havde jeg så forslået hvis du var kommet med lidt bedre forklaring til
hvad det skulle bruges til :)

Fra : N/A

Dato : 09-03-08 15:24