Curl alternativ
Fra : Kasper

Dato : 27-02-08 12:04

Hej.
Jeg har et problem med et PHP script jeg fik skrevet en gang.
Problemet er bare at jeg har skiftet webhost og at de (af gode
grunde) ikke har "URL file-access" enabled.

Da jeg ikke selv er kvalificeret og ikke aner noget ud over det
basiske i php scripting, kunne jeg godt tænke mig noget hjælp med
at ændre dette script fra fopen til curl, jeg forstår godt at de
fleste nu vil tænke (Vi er ikke dine gratis codere) og det
forstår jeg godt, så nogle pointers vil være helt i orden.

Scriptet "proxy.php": http://pastebin.com/m4e342c3d
Javascriptet som benytter "proxy.php":
http://pastebin.com/ma6d014b

På forhånd, MANGE tak!
Kasper.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 27-02-08 12:22

Kasper wrote:
> [...]
> fleste nu vil tænke (Vi er ikke dine gratis codere) og det
> forstår jeg godt, så nogle pointers vil være helt i orden.

Hej,

Således - så bør det virke med cURL

http://pastebin.com/m65bbdbf0

--
Johan Holst Nielsen
Freelance PHP Developer - http://phpgeek.dk

Fra : Kasper

Dato : 27-02-08 14:20

Mange tak Johan!

Det lader til at virke, og så lærte jeg også noget af det :)
Endnu engang tak for den hurtige respons!