Genbruge samme tabel på ny side
Fra : Banbib

Dato : 22-02-08 04:40

Hej!
Jeg er i gang med at forsøge at lave en undersøgelsesskema i PHP.

Jeg har delt den op i 3 sider, men kunne godt tænke mig det hele blev
gemt i samme tabel.
Dvs, når man starter på første side opretter siden en tabel med et
tabel ID. Dette ID vil jeg gerne genbruge på de resterende 2 sider,
hvor jeg så bare går ind og tilføjer data.

Jeg er rimelig ny i PHP, jeg kan dog finde ud af at tilføje data til
database og vise data fra database. Men lige hvordan jeg får fat i 1
bestemt ting, er for mig uvist.

Håber der er nogen derude der kan fortælle mig hvad jeg kan gøre.

Med venlig hilsen
Peter.

Fra : Martin

Dato : 22-02-08 12:48

Banbib wrote:
> [...]
> bestemt ting, er for mig uvist.
>
> Håber der er nogen derude der kan fortælle mig hvad jeg kan gøre.

Hvad så med de folk som kun udfylder 1. side og lukker browseren, så har
du et halvfærdigt resultat i databasen som du sikkert ikke kan bruge til
en dyt alligevel

Svaret er sessions
http://de.php.net/manual/en/ref.session.php