Jeg bliver sindsyg.. mySQL UPDATE virker i~
Fra : Stig Sørensen

Dato : 15-02-08 04:17

Hej gruppe.

Jeg ved ikke om det er / kan være min host der er problemet, men synes
simpelthen det er for flovt.

#### test.php ####

<?php
$connect = mysql_connect('xx', 'xx', 'xx');
if (!$connect) {
die('Kunne ikke forbinde: ' . mysql_error());
}
$db_selected = mysql_select_db('slk_partnerlinks', $connect);
if (!$db_selected) {
die ('Kan ikke vælge database : ' . mysql_error());
}

$sql_update = "UPDATE slk_partnerlinks.toplist SET dato = '1' WHERE id
= '2'";

$luk_mysql = mysql_close($connect);
if (!$luk_mysql) {
die ('Kan ikke mysql_close : ' . mysql_error());
}
?>

Ovenstående fremkalder ingen fejl eller ligende! Men samtidig bliver
dato heller ikke sat til 1.
Hvis jeg kopier "UPDATE slk_partnerlinks.toplist SET dato = '1' WHERE
id = '2'" og indsætter i phpmyadmin updater den med det samme til "1".

Hvad sker der?

Iøvrigt er koden taget fra en anden fil jeg har (redir.php) og her
virker det.

Kan det være en bug? Eller en opsætning hos min host der driller?
Hosten er Gigahost.

Fra : Dan Storm

Dato : 15-02-08 12:48

Stig Sørensen skrev:
> [...]
> }
>

> $sql_update = "UPDATE slk_partnerlinks.toplist SET dato = '1' WHERE id

if(!mysql_query($sql_update))
die(mysql_error());

> [...]
> }
> ?>
>

> Ovenstående fremkalder ingen fejl eller ligende! Men samtidig bliver

din $sql_update bliver jo heller ikke eksekveret.

Se ovenstående tilføjelse.

- Så vigtig er du heller ikke!

Fra : Stig Sørensen

Dato : 15-02-08 04:57

On 15 Feb., 12:47, Dan Storm <shadyz@_REMOVETHIS_err0r.dk> wrote:

> din $sql_update bliver jo heller ikke eksekveret.
>
> Se ovenstående tilføjelse.
>
> --
> Dan Storm - storm at err0r dot dk /http://err0r.dk
>
> Tro ikke brugerne vil gøre noget for at undgå dit killfilter
> - Så vigtig er du heller ikke!

Ja, det fandt jeg ud af, desværre for sent. Forsøgte at fjerne
indlægget igen, men du var for hurtig ;)
Tak for hjælpen.