Viderestil til anden side efter X sekunder~
Fra : Magnus

Dato : 28-02-08 16:30

Hvordan kan man gøre det sådan at når en side der hentet så går der X antal
sekunder så viderestilles man til en enden side.

Jeg kan huske man kan noget lignende i HTML men hvordan?

/Magnus

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 28-02-08 18:17

"Magnus" <magnusFJERN@arnason.dk> skrev i meddelelsen

> Hvordan kan man gøre det sådan at når en side der hentet så går der X
> antal sekunder så viderestilles man til en enden side.
>
> Jeg kan huske man kan noget lignende i HTML men hvordan?

10-tallet efter "content" er antallet af sekunder der skal gå.

Fra : Jesper Staun Hansen

Dato : 28-02-08 18:59

Philip Nunnegaard wrote:
> "Magnus" <magnusFJERN@arnason.dk> skrev i meddelelsen

> 10-tallet efter "content" er antallet af sekunder der skal gå.

Tror det var ASP metoden til at fortælle siden er flyttet han mener.

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 28-02-08 19:55

"Jesper Staun Hansen" <jeshan@es.aau.dk> skrev i meddelelsen

> Tror det var ASP metoden til at fortælle siden er flyttet han mener.

Jeg lurede også lidt på, hvilken metode han efterlyste.

Formuleringen "Jeg kan huske man kan noget lignende i HTML men hvordan?" fik
mig til at tro, at det var HTML-metoden.

Fra : Jesper Staun Hansen

Dato : 28-02-08 23:32

Philip Nunnegaard wrote:
> [...]
>
> Formuleringen "Jeg kan huske man kan noget lignende i HTML men hvordan?"
> fik mig til at tro, at det var HTML-metoden.

Ja, noget andet er så at han vil gøre det efter X sekunder.
Der er der kun HTML eller javascript.

Fra : jacob r k

Dato : 02-03-08 10:37

Jesper Staun Hansen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:

> Ja, noget andet er så at han vil gøre det efter X sekunder.
> Der er der kun HTML eller javascript.

du kan også bruge
<%
Response.redirect "side.htm"