FormatNumber
Fra : Ukendt

Dato : 18-02-08 20:30

Hej NG

Når jeg bruger FormatNumber på et udtræk fra access database, virker
funktionen ikke...

eks. FormatNumber(x.value, 2) - fungerer ikke...

Får denne fejl:
Fejltype:
Der opstod en Microsoft VBScript-kørselsfejl (0x800A000D)
Typer stemmer ikke overens: 'FormatNumber'

Hilsen
Bjarne
"Every day new surprises"

Fra : Tomasz Otap

Dato : 18-02-08 14:25

On 18 Feb., 20:30, "bsn" <bsnSNABELAoncableDOTdk> wrote:
> Hej NG
>
> Når jeg bruger FormatNumber på et udtræk fra access database, virker
> funktionen ikke...
>
> eks. FormatNumber(x.value, 2) - fungerer ikke...

Hej Bjarne,

Du får denne fejl, hvis værdien i x er ikke et nummer men er en streng
eller NULL. Du kan evt. checke værdien med functionen IsNumeric før du
sender den videre til FormatNumber.

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-08 09:37

"Tomasz Otap" <tomasz.otap@gmail.com> skrev
> [...]

Du får denne fejl, hvis værdien i x er ikke et nummer men er en streng
eller NULL. Du kan evt. checke værdien med functionen IsNumeric før du

Virker perfekt - takker ...
Bjarne