Print med CSS
Fra : Ukendt

Dato : 06-03-08 19:52

Hej NG,

Jeg har et lille problem.

Jeg har oprettet en formular, som skal printes på en thermo printer.
Problemet består i at der kommer en margen på ca 1,5 til 2 cm hele vejen
rundt om formularen.
Denne margin vises ikke på skærmen, men kommer altså med på printet...

Kan man med CSS få den til at prinet HELT ud til kanterne ?

Jeg har benyttet margin:0px; så jeg er selv løbet tør for ideer.

Venligst
neuhafen

Fra : Paw Jeppesen

Dato : 06-03-08 20:13

Kan det skyldes at din printer ikke kan printe helt til kant; det er, så
vidt jeg ved, de færreste printere der kan printe HELT til kant...

Paw J

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-08 21:02

"Paw Jeppesen" <paw_jeppesen@varmpost.com> skrev i meddelelsen
> Kan det skyldes at din printer ikke kan printe helt til kant; det er, så
> vidt jeg ved, de færreste printere der kan printe HELT til kant...

Det er nu ikke problemet her.
Jeg kan sagten printe en pdf til kanten !

neuhafen

Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 06-03-08 21:27

> [...]
>
> Kan man med CSS få den til at prinet HELT ud til kanterne ?
>
> Jeg har benyttet margin:0px; så jeg er selv løbet tør for ideer.

Har du cset på "Page Setup" i din browser. Måske kommer marginerne herfra.
/Jørgen

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-08 07:44

"Jørgen Sørensen" <js@josoSLETsoft.dk> skrev i en meddelelse
> "news.tele.dk" <neuhafen - SnaBel A . dk> skrev i en meddelelse

> Har du cset på "Page Setup" i din browser. Måske kommer marginerne herfra.
> /Jørgen

Øøøøhhh.... cset ?
Kan du uddybe ?

neuhafen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-03-08 08:59

"Neuhafen" <neuhafen sNaBeL-A neuhafen dk> skrev:

> Øøøøhhh.... cset ?

"Set" = "kikket på" - plus et ekstra c.

--
Bertel

Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 07-03-08 09:04

"Neuhafen" <neuhafen sNaBeL-A neuhafen dk> skrev i en meddelelse
> Øøøøhhh.... cset ?

Undskyld "c"-et.
Har du set på...
/Jørgen