Forum
Fra : Mikkel

Dato : 02-03-08 22:55

Hej jeg skal lave en hjemmeside til en madklub jeg er med i, og
vi kunne godt tænke os et forum hvor man kan udveksle de verse
meninger og opskrifter osv.
Men jeg aner ikke hvordan man laver et forum, men det er vel bare
noget man låner/køber?, for sådan nogle forummer er da til ens
synes jeg ?

Mvh.
Mikkel

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Georg OLE Peter HART~

Dato : 02-03-08 23:29

Mikkel wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
Skriver bl.a.
> Men jeg aner ikke hvordan man laver et forum, men det er vel bare
> noget man låner/køber?, for sådan nogle forummer er da til ens
> synes jeg ?

Hvis du fortæller, hvad du skriver siderne i...
('ren html' shtml ASP eller PHP)
One.com har det som en gratis service, til sider hosted hos dem.
Om det gælder andre udbydere ved jeg ikke, men jeg har set php og
asp løsninger...

mvh
ole

Fra : Mikkel

Dato : 03-03-08 00:09

Georg OLE Peter HARTIG wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> One.com har det som en gratis service, til sider hosted hos dem.
> Om det gælder andre udbydere ved jeg ikke, men jeg har set php og

Jeg vil da helst lave det i ren html, men jeg kan også lave det i php
om nødvendigt.

Fra : Allan Vebel

Dato : 03-03-08 00:44

Mikkel skrev:

> Jeg vil da helst lave det i ren html

Sådan noget kan ikke laves i ren html, da det kræver
at en database er involveret.

Spørg i asp- eller php-gruppen.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 03-03-08 08:00

Mikkel wrote:

> Jeg vil da helst lave det i ren html, men jeg kan også lave det i php
> om nødvendigt.

Søg på google efter phpbb - det er et sådant forum i php.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 04-03-08 23:24

Vær sikker på at det er nyeste version da der er alvorlige
sikkerhedsproblemer i nogle ældre versioner.
Mere information om at gøre PHPBB mere sikkert.
http://techzilla.info/viewtopic.php?p=62&sid=fdb892e113384276cb3845850c37d423

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 05-03-08 07:43

Jens Peter Karlsen [FP-MVP] wrote:

> Mere information om at gøre PHPBB mere sikkert.
> http://techzilla.info/viewtopic.php?p=62&sid=fdb892e113384276cb3845850c37d423

Jeg satte bogmærke og ser nærmere på det i weekenden.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk