mini CMS
Fra : Peter Nicolaj

Dato : 02-03-08 20:29

Hejsa,

burde måske lægge dette indlæg under php eller asp, men prøver
her.

Jeg mangler et lille cms system til noget billedgalleri og
nyhedsside der skal laves på et website. Systemet skal være meget
enkelt. Der skal blot være en upload funktion til billeder samt
3-5 liniers tekst.

Er der noget der har et bud på hvor jeg kan finde en løsning på
dette.

~ PNH

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 02-03-08 20:47

"Peter Nicolaj" <peternicolaj@hotmail.com> skrev
> Jeg mangler et lille cms system til noget billedgalleri og
> nyhedsside der skal laves på et website.

http://opensolution.org/quick.cms,en,10.html

måske

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 02-03-08 22:43

Peter Nicolaj wrote:

> burde måske lægge dette indlæg under php eller asp, men prøver
> her.

Når du på forhånd er klar over, at dit spørgsmål hører hjemme i asp- eller
php-gruppen, forstår jeg ærligt talt ikke, at du alligevel spørger her.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk