htttp 304 fejl ved upload...
Fra : mikael lindbirk

Dato : 17-02-08 17:09

Hej

Efter at have lært lidt om programmering her igennem html.dk, har
jeg fået lavet en html side med tilhørende css ark..
Har købt et domæne igennem tosdomains og ligeledes købt
serverplads igennem dem.

Har så uploadet sitet med smartftp, men når jeg åbner min side
skrives der :

"Fejlen (HTTP 403 - forbudt) betyder, at Internet Explorer kunne
oprette forbindelse til webstedet, men programmet har ikke
tilladelse til at vise websiden.

Hvis du vil have flere oplysninger om HTTP-fejl, skal du se i
Hjælp."

Nogen der kan hjælpe med en forklaring eller give en vejledning?

På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Mikael

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 17-02-08 17:17

"mikael lindbirk" <mikaelplindbirk@hotmail.com> skrev

> Efter at have lært lidt om programmering her igennem html.dk,

Du er bestemt ikke på html.dk men på usenet som du tilgår via html.dk's
interface.
Det vil sige at du skriver i en offentlig nyhedsgruppe som ses af alle som
abonnerer på denne.

> [...]
>
> "Fejlen (HTTP 403 - forbudt) betyder, at Internet Explorer kunne
> oprette forbindelse til webstedet, men programmet har ikke

Det kan kun blive gætteri.
Hvad hedder dit domæne?
osv osv

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 17-02-08 18:15

mikael lindbirk <mikaelplindbirk@hotmail.com> skrev :

>Nogen der kan hjælpe med en forklaring eller give en vejledning?

Indgangssiden skal hedde
index.htm/index.html/index.php/default.asp eller sådan noget, du
kan sikkert se det på dit webhotels supportsider.

Og bruger du ikke noget serverside, så bør det være index.htm(l).
--
Kerim

Fra : Robert Nielsen

Dato : 17-02-08 18:53

mikael lindbirk wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> [...]
> Hjælp."
>
> Nogen der kan hjælpe med en forklaring eller give en vejledning?

prøv at se dette link
http://www.eksperten.dk/spm/815236?Esession

Fra : mikael lindbirk

Dato : 17-02-08 20:15

Takker for de hurtige svar og orienteringen.:)

Har fundet løsningen..
mvh Mikael..

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 18-02-08 08:21

mikael lindbirk wrote:

> Har fundet løsningen..

Som er?

Det er normal kutyme at dele sin nyerhvervede viden med andre - også når man
selv fandt løsningen på det problem man har luftet i webdesigngrupperne.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk