Åben et link midt på siden
Fra : Martin Jørgensen

Dato : 24-02-08 14:03

Hej alle sammen

Jeg sidder og laver en lille ting til en hjemmeside, men kan ikke
få det helt til at virke.

Jeg har nogle links ude til venstre, når man klikker på et link
skal oplysningerne hentes ind midt på siden, men den vil ikke
gøre som jeg siger.
Det er skrevet i javescript.

Det hele ligger lokalt, så jeg kan ikke give jer et link.

Jeg kan lægge noget af koden ind, hvis I gerne vil se den.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 24-02-08 14:38

Martin Jørgensen skrev:
> [...]
>
> Det hele ligger lokalt, så jeg kan ikke give jer et link.
>
> Jeg kan lægge noget af koden ind, hvis I gerne vil se den.

Næh, ellers tak! Hvorfor kan du ikke lægge siden op på
en offentlig tilgængelig webserver?

Du har følgende muligheder for at udskifte indhold
på en webside:

1. Dynamisk HTML, hvor du viser/skjuler indhold.
2. Ajax, som jeg ikke kan skrive noget om.
3. Oprette en iframe.
4. Indlæse en ny side, hvor kun det nye
indhold er ændret. Når det drejer sig om tekstindhold
er det i mine øjne den bedste metode.

Jørgen Farum Jensen
..