Manipulation Regnemaskine Værktøj Online
Fra : EngineeringNation

Dato : 04-03-08 05:29

Online Opsøge Manipulation Regnemaskine Værktøj hvilke har adskillige
formel og ligninger jer kunne opklare henne ved falde i hak i men
knap , Volumen , Pres , Last , masse , Kraft , Pres , Indskærpe ,
Periodisk Bord , toilet Ohms , motor , kraft regninger , ligeledes jer
kunne abonnere omkostningsfrit adskillige tidsskrifter www.calculatoredge.com
Selv om jer på denne måde website pass samkøre hen til jeres bekendte.

Fra : Rander

Dato : 04-03-08 15:26

EngineeringNation skrev noget i denne stil, den 04-03-2008 13:29:
> [...]
> Selv om jer på denne måde website pass samkøre hen til jeres bekendte.

LOL! Babelfish slår til igen!

http://bamsepetting.dk

En kyniker er en, der ved duften af blomster ser sig om efter en kiste.
(H. L. Mencken)

Fra : Rado

Dato : 05-03-08 12:28

On Tue, 4 Mar 2008 04:29:07 -0800 (PST), EngineeringNation
<risabhm@gmail.com> wrote:

> [...]
>Selv om jer på denne måde website pass samkøre hen til jeres bekendte.

Gruppe spam gyldigt ikke. Selv om jer på denne måde website pass
samkøre hen til jeres bekendte http://usenet.dk

--
Rado

Protester imod EUs intelligent design resolution:
http://www.petitiononline.com/id108/petition.html