Nu med Fullrate... men uden mail!
Fra : PSG

Dato : 26-02-08 15:45

Hej

Jeg har skiftet internetudbyder til Fullrate, så efter ca. 10 år som
TDC-kunde må jeg nu se mig om efter en anden mailudbyder. Hvad findes der på
markedet af gode udbydere? Kravet er at den skal kunne håndtere mails i en
klient (OE eller Outlook) og have et godt spamfilter? Nogle gode forslag?

PFT
- Pat

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 26-02-08 16:07

On Tue, 26 Feb 2008 15:45:05 +0100, "PSG" <psg@myreget2net.dk> wrote:

> [...]
> klient (OE eller Outlook) og have et godt spamfilter? Nogle gode forslag?

Google Mail opfylder umiddelbart dine krav.

-A

Fra : Henning

Dato : 26-02-08 16:24

Gmail - www.googlemail.com

Fra : simon

Dato : 26-02-08 16:36

PSG skrev:
> [...]
> klient (OE eller Outlook) og have et godt spamfilter? Nogle gode forslag?

Hej.
Der er også den mulighed, at du får en gratis hjemmeside hos
Domain Direct - http://www.domaindirect.dk/, og opretter
dit eget domæne.
Det koster godt nok ca. 125 kr. i oprettelse + ca. 60 kr.
om året til hostmaster.
Så kan du i oprette alle de mailadresser, du har lyst til,
hvis de bare ender med @dit-domænenavn.
Bare et forslag - jeg ved godt, at gmail også er ganske
udmærket.
Du kan også oprette en yahoo-mailadresse (navn@yahoo.dk), som
du også kan modtage i outlook eller oe.

mvh
simon

Fra : patrickgram@gmail.co~

Dato : 26-02-08 09:23

Jeg har en konto hos Gmail - men kan den sættes op i Gmail?

- Pat

Fra : Jesper Lund

Dato : 26-02-08 17:28

patrickgram wrote:

> Jeg har en konto hos Gmail - men kan den sættes op i Gmail?

Gmail har POP3 og IMAP interfaces. Google har sikkert en webside, hvor du
kan se opsætningen til de gængse email klienter.

--
Jesper Lund

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 26-02-08 17:40

http://www.gratisemail.dk tilbyder gratis POP3

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 28-02-08 17:28

"PSG" wrote

> [...]
> på markedet af gode udbydere? Kravet er at den skal kunne håndtere mails i
> en klient (OE eller Outlook) og have et godt spamfilter? Nogle gode

Hvis du er græsk katolsk mht domænenavn så kan jeg kun anbefale
gmail.google.com
Deres spamfilter er par excellence

- Peter