Agent 4 fordobler mit svar
Fra : Ebbe Hansen

Dato : 28-02-08 14:28

Når jeg svarer på et indlæg i NG, kommer der 2 svar, et med mit
navn, og et mere med To:dk.fritid.foto f. eks.
hvor kan det rettes
mvh Ebbe

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 28-02-08 15:19

Ebbe Hansen skrev:

> Når jeg svarer på et indlæg i NG, kommer der 2 svar, et med mit
> navn, og et mere med To:dk.fritid.foto f. eks.
> hvor kan det rettes

Det lyder sært. Prøv at skrive et svar på mit indlæg.

--
Bertel

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 28-02-08 15:54

OK, jeg har kun trykket RE
mvh Ebbe

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 28-02-08 16:12

Ebbe Hansen skrev:

> OK, jeg har kun trykket RE

Okay. Der er kun fremkommet ét svar i gruppen fra dig. Det er
åbenbart kun et lokalt problem. Jeg aner desværre ikke ikke hvad
der sker eller hvordan det kan ændres.

--
Bertel

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 28-02-08 16:24

On Thu, 28 Feb 2008 16:12:04 +0100, Bertel Lund Hansen
<unospamo@lundhansen.dk> wrote:

>Okay. Der er kun fremkommet ét svar i gruppen fra dig. Det er
>åbenbart kun et lokalt problem. Jeg aner desværre ikke ikke hvad
>der sker eller hvordan det kan ændres.

I min kom der to svar, og det er måske kun i min. jeg så at der
ude til højre i "Filing" stod til NG gruppen, det ændrede jeg til
outbox, så var det OK, men jeg skal gøre det manuelt.Men det er
måske kun her den viser to. OK, jeg prøver en gang mere at lade
den stå med NG navnet, så ser vi om dette svar kommer to gange
mvh Ebbe

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 28-02-08 21:55

Ebbe Hansen skrev:

> I min kom der to svar, og det er måske kun i min. jeg så at der
> ude til højre i "Filing" stod til NG gruppen

Folder - Default properties - Message filing - File sent messages
in folder: []

Jeg foreslår at du skriver "Sent" i boksen. Alternativt kan du
bruge "Leave in outbox".

--
Bertel

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 29-02-08 10:43

On Thu, 28 Feb 2008 21:54:31 +0100, Bertel Lund Hansen

OK det prøver jeg, tak for hjælpen
mvh Ebbe

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 29-02-08 10:51

> [...]

>in folder: []
>
>Jeg foreslår at du skriver "Sent" i boksen. Alternativt kan du

Tip Top, det funker bare, tak for tippet
mvh Ebbe

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 29-02-08 10:45

On Thu, 28 Feb 2008 16:23:48 +0100, Ebbe Hansen
<ebbeh@mail1.stofanet.invalid> wrote:

> [...]
>måske kun her den viser to. OK, jeg prøver en gang mere at lade
>den stå med NG navnet, så ser vi om dette svar kommer to gange

Det ene er det indlæg du sender, som den gemmer en kopi af. Du har så
sat den til at gemme en kopi i samme folder som indlæg i newsgruppen
havner i.
Næste gang du henter indlæg, ligger dit eget på newsserveren og bliver
således hentet ned. Men det findes kun een gang på newsserveren.
Som Bertel er inde på kan du få kopien af det indlæg du sender gemt i en
anden folder. I gamle dage røg de i Sent.
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/