Digital Signatur vs Windows mail (Vista)
Fra : Finn Stampe Mikkelse~

Dato : 27-02-08 12:25

Hej

Jeg oplever et problem med TDC Digital Signatur i min Windows Mail (Vista
Ultimate)..

Jeg har ingen problemer med Vista i øvrigt, ej heller Windows Mail, men hvis
jeg signere en mail med min digitale signatur (som jeg iøvrigt ellers ingen
problemer har med) så går skærmen i mælkehvid og Windows Mail genstarter
pga. en fejl...

Nogen der har oplevet et lignende problem og måske kan foreslå en løsning??
TDC Hotline siger at der snadeligt ikke er nogen problemer med Digital
Signatur og Vista og siger at det er min installation af Vista der er
problemet. Dette trods det er samme problem på en helt frisk installation..

/Finn
--
Der er 10 slags mennesker - Dem som forstår binær og dem som ikke gør.
There are 10 kinds of people. Those who understand binary ant those who

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-08 10:55

> [...]
> Digital Signatur og Vista og siger at det er min installation af Vista der
> er problemet. Dette trods det er samme problem på en helt frisk

Har du fundet en løsning på dette problem? Jeg oplever præcis det samme på 2
forskellige Vista maskiner med 2 forskellige digitale signature. Den ene
maskine er også nyinstalleret.

/Sh

Fra : Finn Stampe Mikkelse~

Dato : 20-03-08 15:47

"sh" <s u n e h h [at] g o o g l e s M a i l T h i n g y> skrev i
meddelelsen news:47de3fed$0$99015$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> [...]
> 2 forskellige Vista maskiner med 2 forskellige digitale signature. Den ene

Hej SH

Nej og det pisser mig virkeligt af, da TDC henviser til at jeg skal
geninstalleret Outlook Express. Da jeg prøver på at forklare dem, at det
ikke har noget med det at gøre, OE og Windows Mail er ikke det samme, så
siger jeg bare skal følge anvisningerne på deres hjemmeside. Og dem er der
ingen af. Herefter fastholder de, at det er min Windows Mail der er fejl. Og
det selv om det KUN er når jeg signere med den digitale id, at fejlen opstår
og IKKE på andre tidspunkter...

Jeg har oplevet det siden jeg første gang installerede Digital Sign. og blev
for over et år siden kontaktet af en der arbejdede på det ved TDC, da jeg
også dengang skrev her i gruppen. Men jeg hørte aldrig mere...

Det er sku da træls, at de ikke kan få det til at virke..

/Finn

Fra : Erik Nielsen

Dato : 26-03-08 16:47

Hej Finn
Jeg oplever nøjagtig det samme, og får samme lidt arrogante svar fra TDC
Hotline. Jeg så også, at du for lang tid siden fik at vide,
at det var en kendt fejl som man arbejdede på at løse. Jeg har heller ikke
set løsningen nogen steder.
Det er dog utroligt, at TDC ikke vedkender sig dette da de jo selv sælger PC
med installeret Vista på, så burde de have kontrolleret,
at deres løsning også virker med Vista Mail, som godt nok ligner OE men da
Vista er mere restriktiv på sikkerhedsområdet,
så giver det altså en forskel.
Det kan være vi skulle have medierne til at snage lidt i sagen - det hjælper
somme tider.

/ Erik
oz1kkh@tiscali.invalid (udskift det hjælpeløse med dk)