Fejlmeddelelse i Yahoo-mail
Fra : kristian mikael de f~

Dato : 26-02-08 11:58

Jeg kan ikke rigtig finde en gruppe der helt passer til dette
spørgsmål, men da det jo drejer sig om mail, poster jeg det forsøgsvis
her.

En af mine bekendte har en yahoo-mailkonto.
Hun tilgår den udelukkende via web - altså ikke noget POP her.

De sidste par dage har hun fået nedenstående meddelelse når hun åbner
ny post.
Allerede læst post kan åbnes, ligeledes post fra spammappen.
Hvis en af de nye mail flyttes til en mappe, forsvinder de.

Er der mon nogen her der har samme oplevelse?
Er der nogen der kender en løsning.

Jeg kan ikke rigtig finde en måde at kontakte kundeservice, som de
selv anbefaler.

"Vi beklager ulejligheden.
Du er stødt på et midlertidigt problem med Yahoo! Mail. Dette problem
bliver normalt løst ret hurtigt, uden at du behøver gøre noget. Det er
måske endda blevet løst nu.
* Prøv at klikke på knappen Indlæs igen eller Opdater i din
browser, eller log ud og log igen ind på din Yahoo! konto. Det vil
forhåbentligt løse problemet.
Hvis det ikke løser problemet, bedes du være tålmodig, mens vi
arbejder på det, og du kan snart prøve igen. Det, at du læser denne
side, betyder, at vi er blevet underrettet om problemet automatisk, og
at vi sikkert arbejder på problemet lige nu.
* Hvis du synes, du har været mere end tålmodig, og har forsøgt de
ovennævnte tricks, er du velkommen til at kontakte Kundeservice
angående fejlkode 6.
Tak!
Yahoo! Mail-teamet"

kmo

Fra : Carl Drud

Dato : 26-02-08 18:21

kristian mikael de freitas olesen <kmo@gbmail.invalid> writes:

> Jeg kan ikke rigtig finde en gruppe der helt passer til dette
> spørgsmål, men da det jo drejer sig om mail, poster jeg det forsøgsvis
> her.

Gruppen <news:dk.edb.internet> kunne være et bud.

http://web.archive.org/web/20060328141441/www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.internet

http://help.yahoo.com/l/dk/yahoo/mail/forms_index.html?from_url=http%3A%2F%2Fhelp%2Eyahoo%2Ecom%2Fl%2Fdk%2Fyahoo%2Fmail%2Faccess%2Faccess%2D03%2Ehtml

--
Carl