Mærkeligt problem, hjælp
Fra : Sørensen

Dato : 18-02-08 19:00

Er der nogen som kan give et bud på hvorfor min næsten nye computer med
windows vista på ikke kan sende mails, når den har stået tændt i ca 10 min.
Jeg kan sagtens komme på internettet, men skriver jeg en e-mail i outlook
express, så melder den fejl, når den skal sendes. Så genstarter jeg
computeren og mailen kan sendes og alt fungerer som det skal, indtil der går
de ca 10 min, så er det galt igen. Er der nogen som har en forklaring på
dette irriterende problem.

Ib

Fra : Sørensen

Dato : 18-02-08 19:08

Inden nogen retter mig vil jeg lige sige at det er Windows Mail som driller
og ikke Outlook Express.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 18-02-08 19:31

Den 18-02-08 18.59 skrev Sørensen følgende:

> Er der nogen som kan give et bud på hvorfor min næsten nye computer med
> windows vista på ikke kan sende mails

Du starter med at læse svarene i Windows-gruppen, hvor du postede samme
spørgsmål en lille time tidligere.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox.

Fra : Sørensen

Dato : 18-02-08 20:49

Og der fik jeg at vide at jeg skulle spørge i mail grupperne.

Fra : Holst

Dato : 18-02-08 21:23

Sørensen wrote:

> [...]
> de ca 10 min, så er det galt igen. Er der nogen som har en forklaring på

Hvilken fejl melder den?

Fra : Sørensen

Dato : 18-02-08 22:00

Dette her:

Serveren har uventet afbrudt forbindelsen. Dette kan skyldes en fejl på
serveren, netværksproblemer, eller at forbindelsen ikke har været brugt i
længere tid. Emne 'Re: Ang. annonce på BilBasen', Konto:
'mailhotel2.bilinfo.dk', Server: 'smtp.mail.dk', Protokol: SMTP, Port: 25,
Sikker (SSL): Nej, Fejlnummer: 0x800CCC0F