Problemer med DVI port på Acer bærbar
Fra : Jan Tønder

Dato : 06-03-08 14:23

Hej gruppe.

Jeg har en Acer TravelMate 7520G-502G25Mi. Den har en DVI udgang som jeg for
sjov ville teste på vores TV med DVI indgang.

Mit problem er, at PC-signalet (billedet) på TV-skærmen vises under opstart
af Windows, men går væk så snart jeg kommer ind i Windows (skrivebordet).
Jeg har naturligvis konfigureret grafikkortet til at der er to skærme der
skal klones - dette er gjort både i Windows Vista Skærmindstillinger samt i
ATI softwaren - der er et ATI Mobility Radeon HD 2400 XT grafikkort i
maskinen med nyeste driver.

Hvad kan være årsagen til at skærm 2 ikke vil vises bortset fra under
Windows opstart?

Hilsen Jan T

Fra : Ole C

Dato : 06-03-08 16:35

Jan Tønder skrev blandt andet:

> [...]
> Mobility Radeon HD 2400 XT grafikkort i maskinen med nyeste driver.
>
> Hvad kan være årsagen til at skærm 2 ikke vil vises bortset fra under

Det er formentlig et spørgsmål om at TV'et ikke kan vise den opløsning
signalet er i, da opstartsbilledets opløsning er meget lavere.

--
vh
Ole C