Ny bærbar med XP ?
Fra : Soren Pedersen

Dato : 05-03-08 22:23

Jeg har noget familie der er på jagt efter en mærkevare bærbar med
pre-inst. Win XP, men de (eller jeg for den sags skyld) kan ikke finde
nogen......Kan det passe ?

Mvh
Søren

Fra : Max

Dato : 05-03-08 22:26

Hej Soren

> pre-inst. Win XP, men de (eller jeg for den sags skyld) kan ikke finde
> nogen......Kan det passe ?

Nej, prøv at kikke på edbpriser

--
Mvh Max

Fra : Soren Pedersen

Dato : 05-03-08 22:54

Den 05.03.2008 kl. 22:25 skrev Max <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid>:

> Hej Soren

> Nej, prøv at kikke på edbpriser

Selvf. - Jeg havde søgt med XP Home. Hvis man istedet søger efter XP Pro
kommer der en længere stribe, selvom mange af dem virker som nogle
aldrende slæder.

Takker for dit input :)

Mvh
Søren

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-08 11:07

"Soren Pedersen" <soeren.munch@gmail.com> skrev i en meddelelse
news.t7kcfqxlhlyky0@dell800.re-el.local...

> Selvf. - Jeg havde søgt med XP Home. Hvis man istedet søger efter XP Pro
> kommer der en længere stribe, selvom mange af dem virker som nogle
> [...]

Har selv lige bestilt en ny bærbar hos Zepto.dk
Der kan du selv vælge OS

Michael

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-03-08 22:04

"Soren Pedersen" skrev i meddelelsen:
> [...]

Spørgsmålet er nok nere relevant i gruppen vedr. bærbare computere - den
hedder:

Jan

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 07-03-08 11:36

"Soren Pedersen" <soeren.munch@gmail.com> wrote in message
news.t7ka1dpchlyky0@dell800.re-el.local...
> Jeg har noget familie der er på jagt efter en mærkevare bærbar med
> pre-inst. Win XP, men de (eller jeg for den sags skyld) kan ikke finde
> [...]

Hvis du ringer til Dell, kan du få den med XP, det kan bare ikke bestilles
på deres hjemmeside.

/Ole