Zepto bærbar på tilbud denne weekend..
Fra : Jan Roed

Dato : 02-03-08 23:52

Er der nogen der har godt eller skidt at sige om Znote 3415W - Spil der ses
http://www.zepto.dk/Shop/Notebook.aspx?notebookid=674 i powerudgaven til
8.499 i denne weekend?

Mvh

Jan

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 03-03-08 11:44

Jan Roed wrote:

Har du kigget i bærbar-gruppen?

Jesper Poulsen

Fra : Lasse Jensen

Dato : 03-03-08 16:41

Jan Roed wrote:

> Er der nogen der har godt eller skidt at sige om Znote 3415W - Spil der
> ses på http://www.zepto.dk/Shop/Notebook.aspx?notebookid=674 i
> powerudgaven til 8.499 i denne weekend?

Jeg har kun gode ord og lovprisninger at sige om min, men der er delte
meninger. Søg, som Jesper også siger, i .bærbar. Alle maskinerne i 3xxx
serien har nogenlunde ens udformning og forskellene ligger i indmaden.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : jama

Dato : 04-03-08 12:53

"Jan Roed" <jan_roed@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har godt eller skidt at sige om Znote 3415W - Spil der
> [...]

Min 3215W, der dog er optimeret med kraftigere Hardware.pris: 5700kr. den
alm. 2800kr. så ca. 3000kr.mere. det er den dog også værd!
Intet operativsystem ønskes

SAMSUNG COMBO CD-RW/DVD

Keyboard 3x1x DK

15,4" WXGA 1280x800 - 3215WD

6 Cell Batteri

Miljøafgift

Intel® GMA X3100

Onlinerabat 3215W VALUE

Manual 3214/3215/3414/3415

2.20 GHz Intel® Core™2 Duo T7500 800MHz 4MB

2048MB (1024x2) DDR2 667/PC5300 SODIMM

250GB 5400rpm SATA Harddisk

Zepto Zpro2 N-Standard (NBG)

Min er selvfølgelig ikke en "Znote 3415W" men en 3215W. Når det er sagt, så
er Jeg ellers yderst tilfreds med den, det er ikke en spillemaskine som din.
Jeg har ikke kørt med den så længe (så alt kan jo ske endnu), men intil nu
er der intet negativt ved den. Ang. Deres support, så er den helt i toppen,
Jeg opdagede en enkelt pixelfejl, Jeg ringede til Dem og De bad mig sende
den retur De sendte fragtbrev, så ingen omkostninger. Den røg tilbage til
Zepto en mandag og jeg modtog mail, der sagde, at et nyt LDC panel ville
bive sat i, allerede fredag kom Posten med den og et nyt Panel var sat i
ingen pixelfejl, Jeg testede den dog(som foreslået af folk her iNews) med
flere forskellige programmer, som folk her i News Gruperne havde anbefalede
mig til dette, og der var ingen pixelfejl mere, Jeg ville være sikker da Jeg
aldrig før på nogen af mine andre bærbare havde haft pixelfejl. Og denne her
opdagede jeg først ved et tilfælde et par dage efter Jeg modtog PCen, men da
selv en enkelt pixelfejl er irrterende så klag. Du kommer nemlig til, at
fokucere på denne fejl konstant, da en skærm til en bærbar er lille, så et
enkelt blink er irreterende. Nu ved Jeg godt, at der er folk der vil sige
ang. Zeptos support, at går den istykker så kommer der ingen ud og Rep den,
som hos Dell. f.eks. Du kan selvfølgelig betale et vist beløb så du får
(næsten samme) service som Dell " f.eks. 2 års KvikREP:er en af disse som
går fra kr.700 og intil ca 1500kr.Det har Jeg ikke købt, og normalt går en
PC jo ikke stykker og til de penge ja der må Jeg bare vente(normal garenti)
ellers kommer prisen på PCen op på fler tusin ekstra
Det var min mening om Zepto.
Jo lige dette ang. "pixelfejl"
De fleste PC Firmaer godtager op til 8 pixelfejl før De skifter LDC panelet!
Mvh.Jama