DK Manual til Canon printer
Fra : Cecilie Larsen

Dato : 02-03-08 14:56

Jeg søger en trin for trin manual for at installere min trødløse Canon Pixma
IP4000R på min bærbare med vista.
Syndes jeg har prøvet alt muligt. men virke vil det ikke..

Knuzer

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 02-03-08 20:07

"Cecilie Larsen" <no@mail.here> skrev i meddelelsen
> Jeg søger en trin for trin manual for at installere min trødløse Canon
> Pixma IP4000R på min bærbare med vista.
> Syndes jeg har prøvet alt muligt. men virke vil det ikke..
>
> Knuzer
Når man har prøvet alt muligt, bør man beskrive hvad alt muligt er, for
ellers ved vi andre jo ikke hvor vi skal starte. En som har prøvet alt
muligt kan som udgangspunkt jo ikke hjælpes, når alt muligt er prøvet
Der burde ikke være så meget hurlumhej med at installere den.
Hent nyeste driver her:
http://software.canon-europe.com/products/0010103.asp
Herefter er det vigtigste så, at du under ingen omstændigheder må tilslutte
printeren til computeren, før installationsprogrammet fortæller dig, at du
skal gøre det.
Det er faktisk således, at installationsprogrammet ganske glimrende
fortæller hvad der sker, og hvad der skal ske.
Men sætter man usb forbindelsen til for tidligt, ødelægger man
installationen.

Kurt