Problemer med tastatur og mus
Fra : T.

Dato : 02-03-08 13:06

Hej gruppe

Jeg er løbet ind i et problem, der er ingen af mine mus der vil fungerer på
min pc.

Jeg kan kun bruge tastaturet, så jeg må hoppe rundt med det.

Jeg har prøvet at sætte musene til flere forskellige usb porte på maskinen,
men lige lidt hjælper det.

Hilsen

Fra : Ole Christiansen

Dato : 02-03-08 13:15

"T." <boing727_1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg kan kun bruge tastaturet, så jeg må hoppe rundt med det.
>
> Jeg har prøvet at sætte musene til flere forskellige usb porte på

Prøv i emhedshåndtering og se efter fejl.

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 08-03-08 11:36

T. skrev:
> Hej gruppe
>
> Jeg er løbet ind i et problem, der er ingen af mine mus der vil fungerer på
> min pc.
>
> Jeg kan kun bruge tastaturet, så jeg må hoppe rundt med det.

Hvilken mus - trådløs/halemus, PS2 eller USB ?

Jørgen Farum Jensen
..