USB nøgle har samme drev som netværks drev
Fra : Henz Vollmann

Dato : 01-03-08 18:14

hej NG!

på min windows XP pro maskine har jeg mapper netværks dreve, som har samme
drev bogstav som min usb stick, hvordan fortæller jeg xp, at usb skal have
x: eller y: som drev??

/heinz

Fra : Max

Dato : 01-03-08 18:23

Hej Henz

> samme drev bogstav som min usb stick, hvordan fortæller jeg xp, at
> usb skal have x: eller y: som drev??

Hvorfor mapper du ikke dine netværksdrev med bogstaver der ligger
så langt nede at der aldrig bliver konflikter med flytbare medier ?

--
Mvh Max

Fra : Henz Vollmann

Dato : 02-03-08 10:07

det er netværks administrator der gør dette vanvids job.

Fra : Max

Dato : 02-03-08 10:13

Hej Henz

> det er netværks administrator der gør dette vanvids job.

Fortæl ham om dit problem, jeg er selv netværks administrator
og jeg bruger den politik for at brugerne ikke får problemer
med deres USB sticks, mobiltelefoner, MP3 afspillere,
kameraer og hvad de nu eller har at periferiudstyr.

--
Mvh Max