Forslag til trådløs gigabit router
Fra : Henrik Madsen

Dato : 27-02-08 22:58

Jeg har en ASDL forbindelse fra TDC og jeg leder efter en bedre router. Den
skal ha
* Trådløs net (B/G)
* Gigabit switch
* (Helst) printer server
* (Helst) QoS på switchen

Nogen der kender et godt alternativ til min gamle netgear WGR614?

--
Højt Skum
Henrik Madsen

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 28-02-08 08:28

Henrik Madsen wrote:

dk.edb.netværk.traadloest er gruppen for dig.

Jesper Poulsen

Fra : Autocadster

Dato : 28-02-08 09:12

Følgende er skrevet af Henrik Madsen:
> [...]
> * (Helst) printer server
> * (Helst) QoS på switchen

> Nogen der kender et godt alternativ til min gamle netgear WGR614?

Jeg har også skiftet TDC routeren ud, det blev med en Linksys
Wireless-N Gigabit Router With Storage Link WRT350N og det har vi ikke
fortrudt.

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=386305

--
Venligst
Autocadster / 2620

Fra : jama

Dato : 28-02-08 09:30

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har også skiftet TDC routeren ud, det blev med en Linksys Wireless-N
> Gigabit Router With Storage Link WRT350N og det har vi ikke fortrudt.

Hvad er der ivejen med "netgear WGR614" så der skiftes?
Mvh.Jama

Fra : Henrik Madsen

Dato : 28-02-08 17:33

Jesper Poulsen <nospam@ingensteder.dk> writes:

> Henrik Madsen wrote:
>
> dk.edb.netværk.traadloest er gruppen for dig.

Det er den. Takker.

--
Højt Skum
Henrik Madsen

Fra : Henrik Madsen

Dato : 28-02-08 17:33

Autocadster <autocadster@gmail.com> writes:

> [...]
>
> Jeg har også skiftet TDC routeren ud, det blev med en Linksys
> Wireless-N Gigabit Router With Storage Link WRT350N og det har vi ikke

Det er vist lige den jeg mangler.

--
Højt Skum
Henrik Madsen

Fra : Henrik Madsen

Dato : 28-02-08 17:34

"jama" <nonspam@mail.com> writes:

> Hvad er der ivejen med "netgear WGR614" så der skiftes?

Langsom og ustabil.

--
Højt Skum
Henrik Madsen